<3MammaMia<3 Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Er høygravid(termin om 4 dager) og vi har en vilter 2 åring. Samboer har fått for seg at jeg ikke greier noe selv lenger.Siden han er mye på jobb og bygger hus til oss så får ikke han hjulpet til så mye. Det går egentli greit for meg å vesla,men for å lette sin egen samvittighet driver han å ringer på sin mor og får henne til å komme på døra vår hverdag. Er greit med litt hjelp er takknemelig for det,men jeg må innrømme det at det er veldig slitsomt å ha henne her så ofte. Føles ut som at jeg har fått min egen støttekontakt,bli med dit vi drar og gjerne på nabobesøk også. Det kan bli for mye for meg,selv om hun mener det bare godt. Som feks i morgen skal min far hente meg og vesla siden samboer jobber og gå sammen med oss i toget.Men sambo ringte da sin mor og sa att hun skulle komme hit en halv time før min far.Enda vi skulle møte henne i toget. prøvde å si ifra til sambo,men han ble veldig fornermet. Er vel egentlig ikke noe poeng med innlegget,men jeg måtte bare få det ut en plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå