hettinettifletti Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 blir jo litt vanskelig å amme ute i offentligheten med den tenker jeg.. skulle tatt seg ut om jeg først måtte ta av vesten på bunaden og deretter opp med skjorta... he, he... Flere som tenker sånn eller bruker dere bunaden?
*Lissi* Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Jeg skal bruke bunad:-) Aner ikke helt hvordan det blir med ammingen da. Ammer rett før jeg tar den på, og da klarer hun seg vel noen timer...
celodi Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 styr blir det,ihvertfall med de store melkejurene jeg har:) Men bruker bunaden likevel.Det får gå som det går,hehe=)
mai mammaen til to Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 jeg har to ganger hatt babyer på 9 og 10 dager når det har vært 17 mai. da har jeg droppet den... nå er mini 1 år. han får fremdeles en del pupp på dagen men får ikke i offentlighet så da går det helt fint..
MintCondition Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Nei, jeg skal ha på nunad (har baby på 4 1/2 mnd). Gir pupp før vi går ut, og så er det vel bare å brette ned vesten og dra opp skjorta på et dertil egnet rom, om han skal ha mat mens vi er ute
Mayken Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 Jeg har bestemt meg for å droppe bunaden i år. Blir første 17.mai uten bunad på 15 år, litt rart. Orker ikke styre med bunaden nå som jeg ammer, husker hvor mye krøll det var da storesnuppa døpte seg. Skal ha dåp til lillemann neste helg, får holde å bruke bunaden da. Ikke noe særlig å gå rundt å bære på en baby, når man har masse søljer på seg heller. Storesnupp var oppskrapet i bakhodet etter dåpen sin pga av alle søljene.
babyfrøken *mamma* Skrevet 16. mai 2009 #7 Skrevet 16. mai 2009 Dropper bunaden i år ja! (",) Men må være ærlig å innrømme at det ikke BARE er pga ammingen, skyldes nok litt at den fortsatt er en smule trang gitt! Her har ikke "hybelen" til vesla forsvunnet enda nei... ;o)
Mayken Skrevet 16. mai 2009 #8 Skrevet 16. mai 2009 babyfrøken *mamma*: Må vel innrømme at det bunaden min heller ikke sitter helt sånn som den skal:) Er også en avgjørende grunn til at jeg ikke bruker den, i tillegg til ammingen. Men neste søndag MÅ jeg ha den på, men kommer til å ha med meg skift tenker jeg.
hettinettifletti Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. mai 2009 Skal også ha dåp neste uke, da må jeg også ha den, men da kan jeg jo bare gå inn på soverommet... da er det bare å skvise seg inn i den......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå