Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Allt hva bra me oss trudde jeg vi holder på å bygge hus og jeg er gravid i 4 månde .jeg har en fra før av , vi har en i lag og venter nr to . I det sisste har han blitt medlem i et nett samfun som han bruker mye tid på der har han kontakt me eksen sin .Som inviterer han på besøk .å vil ha veldi kontakt .Å han liker henne og vil ha begge deler . Hvet ikke om han har vært der på besøk ..¨ Men han synnes at jeg bare skal god ta det . Nu vill jeg ikke mer ...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 For en sliiiten mann du har. Ville jeg ikke tatt i med ildtang om jeg så hadde fått han sleng etter meg. Skjønner at du har dialekt, men "man folk" skrives mannfolk :-) Finn deg et bedre liv for deg og barna dine sier jeg.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Herregud, feiler deg da ? Er vel ikke mannens hennes feil at hun ikke vil gi han(meg) sex vel! Da må jeg jo få ha kontakt med min x og få meg litt napp der. Kjenn til fakta før dere utaler dere.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #4 Skrevet 27. mai 2009 Har plutselig den "forferdelige" mannen forvillet seg inn her også nå da eller? Herrejemmini hun skrev at hun ikke ville mer... da er det vel ikke så vanskelig lukke døra da vel
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Ærlig talt. Har aldri vært borti noe så egoistisk.. Skjerp deg mann! Er utroskap greit for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå