AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Veldig glad for at jeg kan merke at jeg er gravid, men nå var det voldsom trøtthet og kvalme på kvelden. Kan jo bli interessant fremover dette om det varer denne gangen da. Håper jo forsåvidt det da.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. mai 2009 i tillegg står jo magen ut som en ballong på kveldene.. Husker ikke at den oppblåstheten kom så tidlig forrige gang. Men er jo litt koselig da. Kan jo virkelig få den ordentlige gravide-følelsen når man har en liten mage å klappe på..hehe. Er vanligvis ganske flat. Hva er deres tidlige symptomer?
1 høne i haneflokken-født Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 mensverk og følelsen av at det "er noe nedi der", kløe i brystene, stikninger i brystene
Gjest Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 jeg har enorm tretthet å kvalme og ganske oppblåst mage å alt kommer liksom på kvelden;) håper også at d varer for min del skal på UL i uke 7 eller 8 for å sjekke at alt er ok. gratulerer til dere to da jenter når har dere termin?
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2009 Takk, takk! Foreløpig termin er vel ca. rundt 22-24 januar..
1 høne i haneflokken-født Skrevet 17. mai 2009 #6 Skrevet 17. mai 2009 min er også mellom 22-24, alt etter hvor man beregner termin hen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå