villevilla Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Finnes det forestn INGENTING som kan hjelpe mann min mot dårlig kvalitet?
imoen Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Mannen kan settes på Pergo. (Det samme som gis til kvinner.)
Kine71 Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Heisann! Ta kontakt med dr Purvis på andrologisk senter i Oslo. Han kan finne ut grunnen, og sette mannen på medisiner. I tillegg bør mannen ta e-vitaminer, zink og selen ( tror jeg det var) som kost-tilskudd. Unngå varme bad, dusj og varme i sete på bilen, i tilegg til bastu! Ellers så ikke vær bekymret. Dere kan få icsi-behandling og da trenger de kun noen få gode svømmere. Mannen min hadde nedsatt antall, men vi ble gravide på andre innsett ( etter et avbrutt forsøk først) Lykke til:0)
Lykkelig med Maiken Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Kjøp Zink, selen og Folat til mannen. Min mann hadde nedsatt sædkvalitet, men har tatt selen og zink hele tiden og på slutten c-vitamin og folat.. Ved første ivf forsøk hadde han helt normal sædprøve så den kan bli bedre.. I tilegg har vi ikke rørt alkahol eller festrøyken:-)
simson Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Kan han bruke samme pergotab som kvinnen da eller.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå