Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har jeg så mange tanker rundt det å være en av mange ufrivillg barnløse, og tankene går.. å jeg finner ALDRIG svaret på hvorfor oss liksom... Å jeg tror at bare det å ikke få et svar på en måte irriterer meg eller gjør meg usikker og urolig på en måte, fordi jeg tror eller kanskje så intenst håper på at eeen vakker dag skjer det. Helt på den naturlige måten, og gjerne overaskende slik de fleste rundt me opplever det.

I fjor sommer var vi så heldige at vi fikk en nydelig liten gutt med icsi forsøk. (Noe vi er STORtakknemlige for) Og som vi alltid får høre og fikk høre etter innsettingen, er at min manns soldater er svake.. dårlig kvalitet sier de.. Og det er greit, på en måte.. Men jeg klarer likevell ikke godta det. De sier vi ikke kommer til å klare å få barn på egen hånd.. aldrig liksom? Kan de ikke gi oss et aldrig så lite oppløft? Å kanskje si at det kommer til å bli vanskelig for dere å få barn, men det har hendt at par som har fått samme beskjed faktisk fikk barn på den naturlige måten.

Jeg tror at mitt intense håp holder motet oppe og forteller meg at en dag klarer dere det. Det gjør det så mye mer godt inni meg, enn tanken på at niks det går ikke.. Så her sitter jeg da.. å tenker.. på oss ufrivillig barnløse. Tenker at herregud, her sitter jeg, mor til en nydelig liten gutt, å klager over at vi ikke skal klare å en bror eller en søster til gutten vår.. Så er det såå mange der ute som enda strever å strever men har ikke fått sin første enda.. Så igjen da går tankene mine, hvilken rett har jeg til å klage over at det ikke går..? Det går jo! Bare med litt hjelp..

Men så igjen.. mister jeg retten til å være litt lei meg for at vi ikke får det til på egen hånd? Ja.. slik går tankene mine..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det også dårlig sædkvalitet, men etter tilsammen tre insett og mens vi ventet på tredje runde ble vi jaggu spontant gravide, til fullt hakeslepp fra Riksen og Purvis.... Så det KAN gå. men det er vel ikke noe å satse på.

Men dere får vel søskenforsøk?

Skrevet

Ja, vi skal i gang i juli blir det vel.. Må vente 3 mnd etter amming. Men så GØY at dere ble spontant gravide!!! GRATULERER!!! Godt å høre sånner GOOODE nyheter!!! Masse lykke til til dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...