Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Bor i en storby,17 mai er bare kø, kaos,stress, og slitne barn. Jeg hater 17 mai,og alt med den. Gjenomfører den,og trykker på meg mitt feteste glis kun for barna sin del. *spy*
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Huff så leit... At du må slite deg gjennom en dag med bare moro!!! Dust!
Sjefsmegga Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Neida, og jeg trenger ikke engang være anonym for å innrømme det. Men jeg gjennomfører alltid med et smil for barnas del og trøster meg med at når det er over er det et helg deilig år til neste gang igjen.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 Jaja, men så er jo du "sjefsmegge" også da Syns det er hyggelig at vi feirer vår frigjøringsdag og blir litt ekstra glad for å være norsk denne dagen. Ellers i året kan jeg innimellom være flau over å være norsk, men denne dagen er det så hyggelig å se alle de glade barna, og husker jo selv hvor forventningsfull og stolt jeg var når jeg gikk i tog da jeg var liten.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #7 Skrevet 16. mai 2009 Jeg er heller ikke spesielt glad i 17 Mai. Vær sin mening, men ser ikke noen grunn til å kalle noen "dust"fordi. 17 Mai er ikke like moro for alle, det kan jeg godt forstå.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #8 Skrevet 16. mai 2009 Jeg HATER også 17. mai, men har ikke barn ennå. Dette er siste året jeg kan praktisere hatet på alvor. De neste årene er det bare å finne frem smilet og feire.
Sjefsmegga Skrevet 16. mai 2009 #10 Skrevet 16. mai 2009 Jeg har en sånn greie der jeg ikke forstår hvorfor ikke folk kan være like hyggelig og sosiale ellers i året også, blir for falskt for meg hele opplegget. Derfor har jeg ikke helt sansen. Og så er det så alt for mange ting på en dag, mye stresse hit og dit på pliktløp fra morgen til kveld. Resultatet blir sure og slitne barn tidlig ettermiddag.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #11 Skrevet 16. mai 2009 Nei, du er ikke alene. Jeg har det stort sett sånn hver 17.mai. Ikke for at jeg hater den dagen, men det er en av de dagene hvor jeg merker at jeg virkelig er alenemor..... Ingen som gidder å følge meg der barna mine vil gå. Jeg står der og venter til de er ferdige, stort sett, og prater litt med kjente om jeg møter noen..... Alle andre virker som de er flere og har noen å være med hele dagene, mens jeg bare står som stumtjener og venter på mine barn. Men barna koser seg, og det er vel poenget?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #13 Skrevet 16. mai 2009 HI her. Godt å høre at jeg ikke er unormal,kan ikke noe for at jeg ikke liker denne dagen. Gleder meg til den er overstått. Til deg som er alenemor,det fikk meg til å tenke på at mange har det virkelig kjipt denne dagen,det er jo mange som ikke har noen andre voksne rundt seg. Men som sagt,vi smiler og roper hurra for barna sin skyld,og takker gud for at det er ett år til neste gang.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #15 Skrevet 17. mai 2009 Kanskje det er litt viktig at vi beholder denne dagen, eller? De som hater 17. Mai må jo besitte en særdeles liten nasjonalfølelse? Bare noen spørsmålstegn jeg setter meg. Ja, jeg forstår kaos og masse folk +++, men det er faktisk nasjonaldagen vår, og den må ikke forsvinne.
Gjest Skrevet 17. mai 2009 #16 Skrevet 17. mai 2009 17 mai er en pyton dag. Mas, kjas, kø, kaos og hyper unge som ikke hører. Ikke trenger jeg være anonym for å innrømme at jeg synes det er pyton heller Likevel pyntes det, det smiles, fotograferes og deltas. Heldigvis er det bare en gang året...
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #17 Skrevet 17. mai 2009 hater dagen selv... stått og bannet både inni mg og utafor. j har ik klart å finne d falske smilet en gang... alt m de "overglade" folka... æsj
taras Skrevet 17. mai 2009 #18 Skrevet 17. mai 2009 nordemenn har ikke så mye å være stolte av fra tiden før 2.VK. hvorfor ikke unne dere selv den ene dagen. jeg synes 17. mai er litt koselig og folk er ekstra hyggelige.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #19 Skrevet 17. mai 2009 Må dere gjøre så veldig mye ut av det? Vi går i barnetoget, kjøper en is og drar heller hjem der vi har mer is, kake og lager middag. På 17.mai er det pølser og hamburgere slik det var da jeg var liten. Og så er vi mye ute på lekeplassen her hjemme sammen med ungene.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #20 Skrevet 17. mai 2009 JA JEG HATER 17 MAI!!! hvert år tror jeg at denne gangen skal det bli bedre, men nei da!! ender opp med at jeg sitter hjemme alene og griner med mine selvmordstanker og bare tenker på hvor mye jeg hater denne dagen og får dårlig samvittighet fordi hunden er lei seg for jeg ikke går tur med den. lurer på hvordan det blir fra neste år når jeg har barn i tillegg... da MÅ jeg jo u av dørene uanett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå