t+t <3 Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Er det farlig å spise fetaost når man er gravid? har spist litt ikveld og kom plutselig på at det kanskje ikke er så bra når man er gravid.....
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Fetaost er pastaurisert så den er ikke farlig å spise. Har spist masse av det selv
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Det spørs hvilken du spiser. Den fra Arlanda ( ? ) er svensk og trygg. Men fetaost som stammer fra sydlandke strøk el.l er kanskje ikke pasteurisert og bør ikke spises. Den vanlige man få i butikken nå kan du spise med god samvittighet
Amia Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Da spør jeg her jeg Skal til Hellas nå i Juni og kom på at der er det jo masse god fetaost. Men bør jeg holde meg unna når jeg er der kanskje? For den er kanskje ikke alltid pasturisert?
Gjest Skrevet 17. mai 2009 #6 Skrevet 17. mai 2009 Tenkte ikke på at det finnes andre typer fetaost. Spiser alltid bare den fra Arlanda, gravid eller ikke gravid
t+t <3 Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. mai 2009 Jeg spiser bare den fra arlanda og syntes den er veldig god. da kan jeg fortsette å nyte den utover sommeren tusen takk for alle svar
nesten30 Skrevet 18. mai 2009 #8 Skrevet 18. mai 2009 så bra at dette spørsmålet kom opp:) Dette har jeg også lurt på og derfor latt være å kjpe.... men nå kan jeg jo spise med god samvittighet:) svenskeost altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå