Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 SI meg er personen som representerer grand prix dame eller mann? Eller en dame som bruker litt for mye steroider??? Jeg bare undrer??
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Vil tro det er en mannedame jeg gitt. Også så surt det var. Ille.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Så rart at jeg hørte det var klokkeklart, og det samme gjorde kommentatorne. Grusomt, men ikk e surt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå