MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Tårene presser på når eg ser alle lykke til ønskene til Alexander... Kommer til å ha problemer med å holde tårene tilbake når han skal spille og spesielt vist han vinner. Skjønner ikke helt hvorfor.... Gruer meg og til imorgen. De siste årene har eg blitt så rørt av å høre nasjonalsangen osv... Går og blunker hele dagen....Er på slitsomt... Liker ikke å gråte foran noen......ikke mannen min engang.... Flere som har det sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå