Gå til innhold

Blir jo rørt av alt jo.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tårene presser på når eg ser alle lykke til ønskene til Alexander... Kommer til å ha problemer med å holde tårene tilbake når han skal spille og spesielt vist han vinner. Skjønner ikke helt hvorfor.... Gruer meg og til imorgen. De siste årene har eg blitt så rørt av å høre nasjonalsangen osv... Går og blunker hele dagen....Er på slitsomt... Liker ikke å gråte foran noen......ikke mannen min engang.... Flere som har det sånn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...