Gå til innhold

Barnefar......

Anbefalte innlegg

Skrevet

sier det er min feil at han har vært utro med meg å fått barn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. har du forhekset han? Eller deltok han litt frivillig;)

Skrevet

Høres ut som min tenåring i evnen å overføre all skyld for alt som går galt på meg;) Utrolig argumentasjon, skal jeg si deg:)

Så klart har du styrt barnefars lyst der du ville ha den. Hvem kan vente av en enkel mann at han skal klare å ta ansvar og bestemme selv hva han vil være med på?

;)

Skrevet

Ja,og det er min feil at det ikke går så greit med familien hans.

Han har valgt å ikke ha kontakt med barnet sitt.....

Jeg har BARE fått barn pga pengene.....Yeah right

Skrevet

Ja, så klart har du det:) Akkurat som alle andre som "lurer" barnefar, ikke sant?

Du vil bare ha penger til øl og klær til deg selv, du. Det fikk jeg høre også;)

Skrevet

Hehe,han ville inngå avtale på skarve 2500,så viste det seg at han hadde sjekket hva jeg egentlig skulle ha,og det var mer enn det dobbelte...

Så han prøvde å smøre meg,luringen...

Å bare sånn at det er sagt,han lider ingen nød økonomisk sett...

( bare sånn før noen kommenterer noe ang bidrag )

Skrevet

Fikk også høre at jeg har lurt bf. Vil sannsyneligvis få jo hele 1200,- kr i bidrag. JUHU!!! Driter i penga hans egentlig jeg. Jeg vil heller ha vært sammen med BF, da han faktisk er en jeg kunne tenke meg å dele livet med. (Har i tillegg fått beskjed om at han ikke vil ha noe med barnet å gjøre.....)

Skrevet

Må si meg enig,kunne tenkt meg å vært sammen med BF jeg også,helt til jeg fikk vite at han hadde"svingt seg rundt mange ganger før"å jeg var ikke den første eller den ene han hadde vært utro med!!!Jeg var en i rekken!!!

Kunne aldri trodd HAN kunne gjøre noe sånt,trodde oppriktig på at det var gjensidig forelskelse og at han snakket sant!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...