Strawberrywine Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 hadde blitt veldig takknemlig om noen hadde skrevet noen oppgaver. jeg har en tendens til å tenke vanskelig, og derfor sier hodet mitt stopp i kveld har tenkt på dette i 2 timer nå.. hehe på forhånd takk
mai mammaen til to Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 jeg har akkurat hatt et opplegg for noen på jobben. hadde da en eske der jeg puttet forskjellig oppi. så ristet jeg på den. så skulle dem gjette hva det var for noe.....
Strawberrywine Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2009 det hørtes morsomt ut. kan du spesifisere det litt mer? hva hadde du oppi??
Himmel og hav Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Alle barna lukker øynene, og du lister deg rundt i rommet og lager en liiiiten lyd, og barna skal peke dit de tror lyden kommer fra, for så å åpne øynene og sjekke om de peker riktig. (tips: gå i ullsokker!) Lytte med hele kroppen: spill musikk, og varier volumet (det samme kan gjøres med tonehøyde) og så skal barna reise seg opp eller sette seg på huk etter som om lyden er høy/lys eller lav/mørk. hvilken mat lager denne lyden: bak et forheng (som du enkelt lager av papp og stoff el) tar du en bit av noe (knekkebrød, eple, gulrot, banan, druer...bruk fantasien) og så er gjetteleken i gang :-)
mai mammaen til to Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 jeg hadde penger, perler, klosser, lekebil, papir, stein, bomull, blyant +++ til slutt puttet jeg noen kjeks oppi som dem fikk spise. veldig kjekt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå