LilleVildeogMamma Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Vi får gjester imorra, men jeg har ikke noe å pynte med... Har kjøpt inn 17.mai servietter da.. Og 2 flagg som vi skal ha i toget.. Går det an med røde duker f.eks.?
vårmamma08 Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 det må vel gå. bruk fantasien, ut å hente inn bjørk (om ingen er allergiske mot dem da)og bruk flaggene i 2 pynte bunter frem til dere skal ut døren til toget, da er det jo bare å røske med seg flaggene. Røde duker gjør nok susen. har du blå og/eller hvite stearinlys? Gir mer til duken. Mye en kan lete frem dypt i skuffer og skap. (sånn av egen erfaring. :-p) Lykke til med besøk og god 17mai!!!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 jeg skal ha hvite duker, blå tallerker (mamma kom med de, ellers hadde det blitt hvite ) og servietter med flagg på Utenfor skal jeg sette to potter eller vaser (får se hva jeg finner i skapet i morgen) med bjørkekvister i, og stappe et flagg i hver når vi kommer fra toget..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå