Gå til innhold

*chiquita*;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann;-)

da er 17.mai antrekket i boks..i siste liten;-)lånt en enkel svart mammakjole av naboen, og kjøpt ny fargerik veske og store armbånd..og sist men ikke minst flate ballerinasko som er gode å gå i!

håper på oppholdsvær, men får jo uansett ikke gjort noe fra eller til!!

tuva gleder seg til å spise masse is og gå i tog...og hun har fått ny kjempefin bunad;-))

dere får ha en super 17.mai, så får vi håpe bekkenet holder seg nogenlunde;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei;-))

sliten etter igår, og bekkenet fikk kjørt seg, ja..men er litt bedre nå..

jeg har fått dato til ks og det blir 18.aug;-))

snålt å vite nøyaktig dag, er jo bare 3 mnd til!!!!

Skrevet

Heisann!

Hadde dere en fin 17.mai feiring da?

Vi koste oss med masse is, tog, leker og alt som hører med:-) Bekkenet holdt greit,men kjente det veldig godt igår kveld da vi kom hjem. Sovet heldigvis som en stein i hele natt:) Men tungt å gå på jobb idag.

Bendik gikk også i bunad, det er så utrolig fint på unger. Håper han vil bruke det leeenge:)

Ha en fin mandagskveld!

Skrevet

Godt du er bedre nå i bekkenet. Jeg har sovet 2 timer på sofanen idag og det trengtes. Så gøy. Bare 3mnd igjen! Du er jammen heldig!!! Jeg har jo bare 1mnd mere, men føler meg klar allerede. I hodet og kroppen da, men alt annet ustyr og sånt som bør være klart, har jeg ikke begynt å tenke på enda:)

Skrevet

dette ble rotete,men jeg så ikke det andre inlegget før jeg hadde skrevet dette over:-)

Skrevet

he he..sånn er det med hormontåke;-))

tuva var utslitt etter feiring igår, og var rimelig trøtt i bhg idag...jeg også, men får slappe av imorgen;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...