Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg å barnefarn har komplikkasjoner. Istedefor å ordne opp, fær han ut å drikker. Vi har nånn dager fra værandre får å tenke om vi ska forsette ilag eller ikke. Får så ond i meg, mens han er ute å drikker, så kan jeg kjenne lillingen sparker. Han har enda ikke kjent den sparka pga all kragling. etter flere timer skirking å krangling. å når mamma sitter med musikk, kan jeg kjenne den lille sparker fårr full krutt :) men får så ond i meg pga pappaen ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist att höra!

Det är ju inte så kul att ha en pappa som far på byen i det tillståndet man gärna är i efter bråk, och speciellt inte för dej som är gravid med honom i tillägg..

Jobbigt att inte kunna ordna opp i det. Har ni vurdert å søke familje terapi eller nå sånt?

Jobbigt nog att gå gravid utan en massa trassel i tillägg. Hoppas det går bra.

Skrevet

Kjente eg ble trist når eg leste innlegget ditt. Håper det ordner seg for dere. Det er forferdelig å krangle når en er gravid. Følelser og alt blir så forsterket, og en føler seg mer sårbar.

Skrevet

Ble trist av å lese denne jeg... Åssen går det med dere nå? Tunkt å skulle få krangling midt oppe i det hele...Hvor langt er du på vei?

Jeg er 23 uker. Kjenner at ting virker andeledes på meg nå enn ellers. Er mer følsom. Må være forferdelig å krangle midt oppe i at man er gravid.

Far har ikke kjent sparkene enda her heller, men det skyles dels at det er ca en uke siden jeg såvidt begynte å kjenne dem på utsiden, og at den lille ligger helt stille når det kommer noen andre i nærheten...

Får krysse fingrene for at dere finner en løsning. Hvis dere skal fortsette å være sammen må dere i allefall kunne snakke sammen om ting. Tror ikke situasjonen blir noe enklere når den lille kommer og man har søvnmangel i tillegg. Krysser fingrene for at dere finner en løsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...