Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Var de med i den Norske finalen? Jeg husker de ikke...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Virker litt malplassert når de svinser rundt på scenen. Kunne holdt seg langt i bakgrunnen synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Enig i at de ser fullstendig malplasserte ut, med tanke på hvordan resten av opptredenen er bygget opp. De burde stått pent i bakgrunnen i nøytrale klær og gjort jobben sin. Hadde virket mye mer helhetlig, etter min mening. Men antagelig er det en grunn til at det ikke er jeg som har koreografert grand prix
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 For å faktisk svare på spørsmålet. Ja, de var med i den norske finalen:)
Raych Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 I den norske finalen hadde de beige kjoler, og skled dermed litt mer inn i bakgrunnen vil jeg si, hehe.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #7 Skrevet 16. mai 2009 Syns ikke de så malplassert ut jeg! De ser jo ut som huldraer, der de går i lang kjole og barføtt. Passer inn i stilen..folkedans og huldra og fele - + de ser veldig nordiske ut i motsetning til alex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå