En snupp - og en knert i magen Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Eller, kjøpt et lite flagg og en vindmølle, strøket bunadskjorten min, hengt frem bunaden og klær til veslejenta. Ellers nada! Det blir til og med take away på oss i morgen, hihi. Kjente et stikk av dårlig samvittighet før i dag, men akkurat nå kjennes det veldig deilig å ha kunnet slappe av i hele dag og bare kjenne på gledesfølelsen over å skulle feire første 17. mai med barn Det hører kanskje med til historien at vi reiser på en ukes jobb/ferie på mandag, og har prioritert å pakke til den, men likevel - her er det ikke et stearinlys i rødt, hvitt og blått en gang
*Rutletutt* Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 da har du gjort mer enn meg;o) har ikke kommet så langt at jeg har strøket bunadssjortene enda... Skal på besøk i morgen da, så slipper tenke på mat ol;o)
erteposen + 4 Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Jeg skal stryke alt til gutta mine nå, både store og små. Jeg skal være hjemme og slappe av pga. magen, og gleder meg til det. Ferdiglaga rømmegrøt når de kommer hjem etter toget for å slappe litt av, og grillmaten vi skal ha med til naboen er ferdig kjøpt. Kake kom vår fantastiske nabo på 82 år med. Rørt her jeg sitter. Tror nok vi to skal kose oss foran nrk når de andre går i tog. Ikke helt god i bena hun heller:)
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Synes at du har gjort noe jeg da... Jeg har handlet jeg og det er alt. Innen jeg legger meg må jeg ha; Strøket jentenes skjorter, mannens skjorte, duken til i morgen, brettet 7 (!!!!) ferdige vaskemaskiner, rydde badet, gangen oppe, gangen nede, begge stuene, kjøkken og spisestue, bake Bringebær og rømmekake, siden det er det eneste jeg har ingredienser til fordi jeg glemte at jeg skulle bake kake, støvsuge gulvet nede, og sikkert 10 ting til... Og da har jeg glemt å klippe plenen som jeg hadde tenkt til, og tror kanskje ikke naboene synes jeg er så kul om jeg gjør det i morgen tidlig:p
Minnie Mom Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Jeg har kjøpt inn rundstykker, egg, ørret, skinke, pose-brownies og is. Funner frem klær til meg selv og barna. Trenger man gjøre noe mer da?? ) Skal ikke noe spesielt imorgen, skal til mine foreldre for å spise lunsj samt grilling på kvelden, hvis været er ok skal vi på tivoli mellom måltidene. Har ikke pyntet noe her hjemme, bortsett fra at sambo kjøpte balkongflagg idag. Vi tar det ganske så rolig på 17. mai så lenge barna er små og vi ikke MÅ ut på noe. Formiddagen blir tilbragt hjemme med tv-en.. )
tomat15 Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 Vi skal knapt være hjemme, så lar hus være hus. Bakte ostekake i går og har handla til grilling. Skal vel snart finne fram klær og se om alt ser greit ut. Tenker å pakke ned litt regntøy og greier slik at vi er sikker på at det ikke kommer regn;-) Vet hva både jeg og barna skal ha på seg og at det er rent. Vet bare ikke om skjorta til gutten er helt glatt. Mannen har ansvar for sine egne klær gitt! Prøver å gjøre litt skolearbeid nå, så alle som er gode i photo shop må gjerne gi lyd fra seg. Jeg sliter litt med gif animering...
*Rutletutt* Skrevet 16. mai 2009 #7 Skrevet 16. mai 2009 Phhhuuu...blir helt sliten av alt du skal gjøre, jeg...;o) jeg tar skjortene litt senere i Grand Prix-pausen og henger opp en maskin klær før jeg legger meg....så får det være greit;o) Jo! Kjøpt flagg og vindmøller til ungene også, det hadde jeg nesten glemt:o)
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. mai 2009 #8 Skrevet 16. mai 2009 Elsker forberedelsene og jeg da:o)) Her er hele huset nyvasket. Dukene er strøket, blomster har blitt plantet ute og inne, gresset er klippet, bilen er vasket, verandaen er pyntet, flagg i vase med løv, vognen er vasket og pyntet, mannen sin dress er hentet fra renseriet, bunaden min og lillemann sin henger klar i stuen nede. Mat+++ er handlet inn, og til og med de fineste sengeteppene er hentet frem, he he:o)))) Flaggene ligger nystrøket på sjenken, det samme med div. tutbærter:) Elsker feiringer og festligheter jeg, er jo så koselig!!!
Raych Skrevet 16. mai 2009 #9 Skrevet 16. mai 2009 Har ikke gjort noe særlig vi heller. Funnet fram et par flagg. Mannen er avgårde og vasker bilen nå, og det er vel det. Klærne har vi forresten hengt fram ja, hehe:)
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #10 Skrevet 16. mai 2009 Hm, jeg har akkurat gravd fram bunadssølvet og bunaden min. Mangler bare skoa. Gutta sine klær har jeg også funnet frem, men ingenting er strøket. Skoa til minsten håpper jeg passer, har glemt å prøve.... Men, vi har ballonger og flagg, så da blir det nok en strålende 17 mai uansett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå