Gjest Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 I dag har jeg bakt ostekake, krydderkake, sjokoladekake og lagd gelé. X antall grønnsaker er kutter i terninger, grovpølse er trekt og vanlig pølse skjært opp og kjøttsuppa snart ferdig kokt. Eneste som står igjen til i morra da er å varme suppe og baguetter, samt lage ostekrem til krydderkaka. I tillegg er det 27 grader på kjøkkenet og stua så jeg kunne nesten kokt mat uten komfyt ;-) Krysser alt jeg har for at gjester og vertskap blir fornøyde i morra og at det hele går knirkefritt! Og er pitte litte granne stolt av meg selv som fikset alt dette uten et snev av husmor-gen engang! Flere som har lagt seg i selen i dag?
Elletuppa Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Flink du.... Bruker å lage til mye.... Men i og med at vi er invitert bort er alt jeg har gjort er å tine 3 kaker.....
mai mammaen til to Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 vi pleier aldri ha det så voldsomt på 17 mai.pleier besøke en bestemor. der får vi rømmegrøt og fenalår...og kanskje litt kake og is..
Mrs. Bouquet Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Hmm....vi pleier ikke ha tradisjon for å lage til godsaker for å spise hjemme. Men spiser middag eller grillmat + kaker/is osv. på samfunshuset. Men akkurat i morgen skal besteforeldrene til barna komme og spise reker og krabbe etter bygdearrangementet, så noe har vi ordnet til.
~sjiraff~ Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Vi bruker alltid å ha gjester på 17. mai, mange mennesker og mye styr. I år skal vi bort!!! Og det er så utrolig deilig og slippe å vaske, styre, planlegge og lage mat i dagene i forkant. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå