Gå til innhold

Ohoi ... neste år inviterer jeg oss bort på 17. mai ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg bakt ostekake, krydderkake, sjokoladekake og lagd gelé.

X antall grønnsaker er kutter i terninger, grovpølse er trekt og vanlig pølse skjært opp og kjøttsuppa snart ferdig kokt.

Eneste som står igjen til i morra da er å varme suppe og baguetter, samt lage ostekrem til krydderkaka.

I tillegg er det 27 grader på kjøkkenet og stua så jeg kunne nesten kokt mat uten komfyt ;-)

Krysser alt jeg har for at gjester og vertskap blir fornøyde i morra og at det hele går knirkefritt!

Og er pitte litte granne stolt av meg selv som fikset alt dette uten et snev av husmor-gen engang!

Flere som har lagt seg i selen i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink du....

Bruker å lage til mye.... Men i og med at vi er invitert bort er alt jeg har gjort er å tine 3 kaker.....

Skrevet

vi pleier aldri ha det så voldsomt på 17 mai.pleier besøke en bestemor. der får vi rømmegrøt og fenalår...og kanskje litt kake og is..:)

Skrevet

Hmm....vi pleier ikke ha tradisjon for å lage til godsaker for å spise hjemme. Men spiser middag eller grillmat + kaker/is osv. på samfunshuset. Men akkurat i morgen skal besteforeldrene til barna komme og spise reker og krabbe etter bygdearrangementet, så noe har vi ordnet til.

Skrevet

Vi bruker alltid å ha gjester på 17. mai, mange mennesker og mye styr. I år skal vi bort!!! Og det er så utrolig deilig og slippe å vaske, styre, planlegge og lage mat i dagene i forkant.

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...