Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Eg klarer ikkje å leve ilag med han lenger, men eg har snart 2 unger med han.. Og eg elsker han virkelig... Men eg er nødt til å gjøre det slutt med han, for at eg skal ha det bra... Det er så mykje greier med x-dama hans og ungen deira no, og eg orker ikkje meir... Sliter sånn på..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Men du visste han hadde en X. Du visste de hadde en unge når du ble sammen med han. Skal du gjøre 2 barn til pappaløse?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Hæ? At det blir slutt mellom dem gjør jo ikke ungene farsløse. Og det at han hadde en unge fra før av og derfor en x som må ha mye kontakt var kanskje ikke et problem i begynnelsen. Ting utvikler seg jo. Har du det ikke bra i forholdet så gjør du det slutt. Så enkelt er det.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Altså så lenge det er snakk om problemer som IKKE kan bli fiksa. Er jo ikke følelsene dine det er noe i veien med, men eksterne ting. Skader jo ikke å prøve å ordne i det. Snakk med mannen din om det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå