Gå til innhold

Hjelp til rosene mine...??


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk jeg en flott stor rosebukett, men allerede i dag henger de med hodet og er på vei til å visne. Er det noe jeg kan gjøre. De var ny-snittet i går da jeg fikk de, og jeg satte de i lunket vann...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm...snitt de på nytt, og ta litt sukker i vannet og sett de på et kjølig sted i natt?

Skrevet

Roser bør alltid snittes på nytt rett før de settes i vann. Uansett om de er snittet før eller ei. Da må de snittes godt på skrå, og så settes i varmt vann. Roser skal ha ca. 60 grader på vannet. Og så pleier det å følge med holdbarhet som man har i vannet.

Og er blomstene fra Mester Grønn, så har man 5 dagers garanti. Bare ta med blomstene tilbake, så får du nye med ett smil :)

Skrevet

Har samme problem,men etter x antall hengeroser har jeg funnet ut at det er varmepumpa som tar livet av blomstene mine.... kan jo hende det er det til deg også...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...