flust Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 I går fikk jeg en flott stor rosebukett, men allerede i dag henger de med hodet og er på vei til å visne. Er det noe jeg kan gjøre. De var ny-snittet i går da jeg fikk de, og jeg satte de i lunket vann...
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 hmmm...snitt de på nytt, og ta litt sukker i vannet og sett de på et kjølig sted i natt?
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Roser bør alltid snittes på nytt rett før de settes i vann. Uansett om de er snittet før eller ei. Da må de snittes godt på skrå, og så settes i varmt vann. Roser skal ha ca. 60 grader på vannet. Og så pleier det å følge med holdbarhet som man har i vannet. Og er blomstene fra Mester Grønn, så har man 5 dagers garanti. Bare ta med blomstene tilbake, så får du nye med ett smil
Prussiluska Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Har samme problem,men etter x antall hengeroser har jeg funnet ut at det er varmepumpa som tar livet av blomstene mine.... kan jo hende det er det til deg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå