Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Har klaget litt for meg selv over at plutt sover så dårlig på ettermiddag og kveld (sover godt på natta og de to første lurene på dagen, men etter 12-13 sover han bare smådupper frem til leggetid når vi voksne legger oss). Men i dag føles det som han har sovet hele dagen. Sov fra 8-11, 12-13.30 (vekket ham for mat), 15-17.30 (vekket ham for mat) og nå sover han jammen igjen... Virker kvikk og våken når han er våken og spiser godt så jeg tror ikke han er syk (ikke testa feber, men han føles ikke varm). Tror dere nattesøvnen blir tullball i dag, eller har han bare et "sove og gro"-døgn?
Itsrejk Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Vanskelig å vite... Her blir han aldri vekket for mat på dagtid. Han er fire mnd, men jeg har aldri vekket ham for å gi ham mat. Han våkner om han blir sulten. Men jeg prøver å ikke la ham sove langdupp etter sånn ca fire - men det er det sjelden han gjør uansett. Er stort sett våken etter halv fire-fire og fram til han tar natta rundt åtte. På dagtid har han ofte to langdupper, der den første er lengst (opptil tre timer). Blir spennende for deg å se hvordan natta blir da, og hvordan søvnmønsteret blir fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå