Moderbodin har født Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Er det flere som føler som meg? Har i tja, en ukes tid nå, vært så trøtt og tappet for energi igjen. Akkurat som i starten. Kan ikke huske jeg var sånn sist gang. Men blir jo helt svimmel hvis jeg holder på litt for lenge med div. gjøremål. Er forøvrig 30+3 nå.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Jeg også føler det sånn, er i uke 33 nå, vært sånn siste uka eller no. Kan sove mange timer i løpet av dagen, og orker lite fysisk. Hvordan skal dette ende...:oP Er jo noen uker igjen da lissom...
Moderbodin har født Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2009 Tenker akkurat det samme som deg. Håper det går over snart. Får liksom gjort så lite...Jeg kan sove både dag og natt og føler meg aldri uthvilt...
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Jeg har også hatt det sånn din uke 33-34 er i uke 38 nå. Føler at kroppen er helt vissen. Men sover veldig dårlig da. Var hos legen på tirsdag tok noen blodprøver og fikk svar allerede på torsdag legen ringte meg. Mangler B12, Så jeg må begynne med B12 sprøyter. Fikk den første i går og merker allerede en bedring, skal ta 2 til til uka. Hør med legen deres, det er ikke sikkert at det er det, men greit å vite. Jeg har skikkelig gruet meg til å ta meg av et lite barn, siden jeg har vært så sliten og ødelagt. men ser lys i tunnelen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå