Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Nå som 17. mai banker på døren, hva synes vi om dravle? Godt eller ikke godt? For de som ikke vet hva dravle er: http://no.wikipedia.org/wiki/Dravle Personlig elsker jeg det! Namnam!!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Åhhh det er godt:) Og så Gombe og lefse, da:) Tror vi skal ha rømmegrøt i morgen. Jeg skal til min søster, så jeg er ikke helt sikker på menyen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå