Gå til innhold

Gode råd mot kjærlighetssorg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjærlighetssorg. Han har sagt i 3 uker nå at han er usikker hva han vil, vingler frem og tilbake. Flyttet først ut, kom tilbake og det var ikke måte på hvor glad han var i meg, flyttet ut igjen for en uke siden. Oppdaget at han har løyet og fortsatt skjuler småting. Men det hjelper jo ikke meg, som sitter her og har kjærlighetssorg og attpåtil ikke kjenner noen her jeg bor. Er det noen av dere som har oppskrift for hvordan komme over kjærlighetssorg fort....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes dessverre ingen enkle løsninger. Litt er opp til tilfeldigheter, nettverk og om du finner en ny fort. Litt er opp til deg. Sender deg en god klem, bruk vennene dine!

Skrevet

Tiden leger alle sår.3 mnd så er det greit igjen,men du må kutte han helt.kan ikke fly inn og ut av livet ditt for da blir du aldri over han.

Skrevet

Fokusere KUN på de negative sidene ved (eks-)partner. Og gå dypt inni dem, og så ser en på hva en IKKE ville holdt ut med av irriterende uvaner eksen har, og ting han gjør og hva en IKKE liker ved måtene han gjør dem på.

Og ikke minst; Hva i kommunikasjonen er dritt og ville også i fremtiden ha skapt problemer.

Gi deg ikke en sjanse til å tenke på noe av det positive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...