Gå til innhold

er det bare meg ? eller er Pippi ekkel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes pippi er ekkel, synes hun gjør slemme ting.. hmm men syns hun var gøyal da jeg var barn da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva som er ekkelt med henne da?

Skrevet

hun skremmer tommy og annika, barna, er slem med tyvene. den stakkars barnhjemsdamen får gjennoomgå. lurer politimennene .. nei vansklig å forklare.....

Skrevet

Hehe.. Det var det noen som skrev for en liten stund siden og.

Husk Pippi er Lindgrens mesterverk. Det er pga henne hun er utnevnt til geni :-)

Skrevet

Pippi var faktisk enda "eklere". Astrid Lindgren fikk derfor ikke gitt ut Pippi i første omgang. Uansett, jeg syntes det er mye god underholdning i Pippi, til tross for at hun f.eks. mobber andre barn.

Skrevet

hehe, jeg liker pippi, men at hun kanskje er litt sær ja. Men har gode minner med henne fra barndommen :)

Skrevet

Nei tenke seg til, være SLEM med tyver? Fysj og fy! Det kan vi vel ikke ha noe av.

Synes pippi er genial jeg, da!

Skrevet

HI her. ja jeg husker pippi fra jeg var barn hun var jo helten vår!! men nå synes jeg da dette.. jeg liker ikke Karlson på taket heller da..

Skrevet

å fysj, karlson på taket har jeg aldri likt. Han var ekkel han :P

Skrevet

Karlson på taket ER ekkel.... Fet gubbe som er venn med en gutt.....

Skrevet

Haha, jeg likte heller ikke Karlson på taket ;)

Men Pippi var tøff :)

Skrevet

Skjønner HI litt jeg! Jeg elsket Pippi som liten, men da jeg så det igjen nå som voksen skjønte jeg ikke helt fascinasjonen.. men vil absolutt vise Pippi til jenta mi når hun blir større, hun skal få se det om hun liker det :-) For øyeblikket er Postmann Pat, Molly og Pingu mer populære, men hun er bare 22 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...