Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Skal bytte vogn snart og er usikker på hvilken vi skal ha. Vi har stasjonsvogn. Jeg er liten så er ett stor pluss om vogna ikke er så super tung. Mini er 4 mnd snart, så er vel ikke alllllltfor lenge til vi skal over til sportsdelen. Håper på mange erfaringer og råd
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Simo og brio er vel egentlig likeverdige mene rjeg da, men jeg valgte simo for de er større.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Vi har hatt Brio happy og vært veldig fornøyd med den, nettopp fordi den ikke er like gigantisk som simoen.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Jeg har simo og er veldig fornøyd med den, synes den er litt "mykere" å trille enn brio, den er litt stiv. Men hvis barnet allerede er 4 mnd og du vil ha en lettere vogn vil jeg anbefale teutonia mistral, jeg har den også, den er lettere å løfte og tar mindre plass sammenslått samtidig som den er god å trille...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Vil ikke ha vogn der to hjul er sving bare. Har hatt Besafe Izi sin og den var no MØKK.... Det ene hjulet knakk rett av, etter hele 2 mnd bruk. Og vi har ikke gått tur hver dag heller. Kanskje 20-30 turer. MAKS. Så har ikke lyst på ei vogn med sånne sving-hjul mer. Jeg har lyst på Brio, mens samboeren har lyst på Simo. Jeg har hørt at Simo er fryktelig tung. Og det frister ikke akkurat med ei tung vogn da.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 http://www.simo.no/SIMO08/Vogner/Modellene/product03.htm http://www.simo.no/SIMO08/Vogner/Modellene/Simo+Reisetrille.htm Vi har simo kombi, er veldig fornøyd med den. Har ikke erfaring med Brio sine. Men tenker siden barnet deres er 4 mnd så trenger dere vel ikke vogn med bag.Så kan jo kjøpe en simo sportsvogn.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #7 Skrevet 16. mai 2009 Ingen svingbare hjul på Teuronia Mistral, det er en stødig og god firehjuling, bare litt lettere og lavere enn Simo og Brio..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #8 Skrevet 16. mai 2009 Hadde absolutt gått for en simo,de er bare best.Har hatt 4 av dem....Men vil du ikke ha babyen i barnevogn så lenge som mulig??
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #9 Skrevet 16. mai 2009 Har hatt Simo kombi og Brio Happy Simo: Stort tungt helvete av en drittvogn jeg ALDRI hadde kjøpt igjen Brio: Helt perfekt vogn, lett, solid, god å trille, god sitte/ligge komfort. Og den ser meget pen ut. Har nå to stk Brio happy til hun på to (en som sovevogn i bhg) Og en Brio Happy til babyen på 2 mnd. Anbefaler Brio på det sterkeste:)
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #10 Skrevet 16. mai 2009 Må si at jeg faktisk var ganske fornøyd med Simo.... heeeelt til jeg fikk prøve Brio:p
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #11 Skrevet 16. mai 2009 Har hatt 2 Brio vogner og super fornøyd. Aldri hatt Simo,så kan ikke utale meg så veldig=) Men synes Brio er finer og se på. nå har vi Brio Happy,og elsker vogna:)
Mrs. Bouquet Skrevet 16. mai 2009 #12 Skrevet 16. mai 2009 Har både simo kombi og brio happy. Happy har jeg vært veldig fornøyd med. Simovogna er stor og ruklete, dessuten er det ukomfortabel for babyen å sitte i sportdelen, sklir hele tiden nedover.
hettinettifletti Skrevet 16. mai 2009 #13 Skrevet 16. mai 2009 Jeg har brio happy med det letteste understellet ( finnes 3 understell til vogna) og kunne ikke vært mer fornøyd... vogna er veldig lett og understellet har veldig god fjæring.. synes simo er alt for stor og tung, men det er nå min mening da:-)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2009 #14 Skrevet 17. mai 2009 Vil ha mini i vogn så lene som mulig ja, mn vår kjære møkka vogn ble jo ødelagt, og nå får vi kanskje (forhåpentligvis) en annen vogn istede for samme vogn som ble ødelagt.. Men,,, er det brio happy dou dere har hatt? Finns kanskje bare i dou den Også hvilket understell er det som dere er fornøyd med? Kompakt? Tusen takk for så mange svar HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå