mams1979+2små Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Får man gjort det tidlig i sesongen? (pinsehelga) Jeg har i grunn forberedt Lillemann på det, men jeg ser jo at Sabeltann har jo ikke show før i juli... Men nå håper jeg virkelig at han kan levere smokkene den helga for det.. Noen som vet helt sikkert?
radio Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Det er ikke sånn at man gir smokken tl selveste Sabeltann, man legger smokken i en kiste som er full av smokker. Rommet med smokkekista er åpent hele tiden så lenge parken er åpen.
mams1979+2små Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2009 Nei jeg regnet jo ikke med at de fikk gi direkte til Sabeltann, men var så redd det ikke var åpent når det ikke var sabeltann show! Tusen takk for svar!!! Da kan vi forberede oss mer:-)
radio Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Det blir sikkert bra! Det var en vellykket avslutning for lillemann her:)
pandabjørn Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Vi gjorde en ny vri vi siden ikke Sander har noe "forhold" til Sabeltann..vi sendte alle smokkene til postmann Pat ...(jeg la de i en konvolutt og la den i postkassa våres ) dette gjorde vi på 3års dagen, og han har ikke nevnt smokk etter det..så her gikk det kjempe fint )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå