1 Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 For å ta meg selv, så gremmes jeg over: - folk som vender dorullen inn. Dorullen skal vende UTOVER! - når vaskebøttene ikke er blitt ordentlig skylt etter bruk, og man finner gammel skitt i de når en skal vaske. Fysjom. - folk som slafser når de spiser. *Grøss og gru*. Er sikkert fullt av andre ting, men var disse jeg kom på akkurat nå. Er det rart det er krig i verden..hehe:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 syklister som sykler der jeg skal kjøre bil. bilister som kjører i 80 eller lavere i 80 sonen på rett fin vei.
1 Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2009 Når du nevner det: bilister som ligger under fartsgrensa, men når de skal forbikjøres så er det bånn gass! Grrrrrrr....
-MtG- Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Bilister som kjører i fartsgrensa. Jeg blir stressa om jeg ikke får ligge 5-10 over:) Folk som titter inn når de går forbi her. At H&M har fått sort inventar.Det er jo så mørkt og rotete og det går ikke an å finne noen ting..
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Gamle damer som skal til byen og leker "lang lang rekke" på fortauet uten å bry seg om en spør om å få komme forbi. Når noen setter skitten oppvask overalt. Når folk etterlater kjøkkenvasken gørrskitten, det går an å skylle den... Folk som ikke trekker ned etter en toalett-tur.
cherry coke Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 Kommer ikke på noe faktisk. Men det skal myyye til for å irritere meg da.
erteposen + 4 Skrevet 16. mai 2009 #7 Skrevet 16. mai 2009 - folk som spytter - når det kommer overraskende på folk at en må lete frem lommeboka eller penger til bussen når en har stått i kø en time. - at en stabler dårlig inn i en oppvaskmaskin - tomatrester på brødfjøla
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 16. mai 2009 #8 Skrevet 16. mai 2009 Nå er den fartsgrensa til for å holdes da...er ikke alle som er intressert i bor for de det er så jævla kult å kjøre for fort, eller dere irriterer dere over at folk faktisk holder seg innenfor det lovlige. Jeg irriterer meg over å bli forbikjørt av idioter som dere når jeg ligger i fartgrensa, det skaper unødvendige situasjoner!
lille je Skrevet 16. mai 2009 #9 Skrevet 16. mai 2009 Signerer erteposen, folk som kommer inn på bussen og "oi, må betale ja kanskje", av med sekken, rote rundt etter lommeboka, og fisker fram en diger seddel etter en liten evighet. Ellers irriterer jeg meg over at det ligger så mye ræl og varer på gulvet på Rema at det er umulig å komme fram, generelt over rot, feilstavinger på plakater og reklame, orddeling og at folk spør her inne om utbetalingsdatoene til nav, istedet for å sjekke på nav.no... Hehe, høres ut som en skikkelig grinebiter her jeg:D
litakine og Theodor Skrevet 16. mai 2009 #10 Skrevet 16. mai 2009 at folk ikke klarer å holde fartsgrensa!!! en ting er over fjelloverganger, motorvei e.l, men jeg bor rett ved en ganske traffikert vei (E6), men som har 60 sone akkurat her ved husene (2km) og de dundrer forbi i hvem vet hvor fort, jeg bor rett over en bakkekant, og vokter som en hauk over sønnen min for kommer de i 100 her har de faen ikke sjans å stoppe hvis han har klart å stikke ut på veien. Stygge forbikjøringer er nr.2, særlig turistbussene her er fæle med akkurat det, kjører forbi rett før sving o.l selv om man ligger i 80 i 80 sonen. Livsfarlig! Sure folk på butikker o.l
Antifix Skrevet 16. mai 2009 #11 Skrevet 16. mai 2009 1. Folk som på død og liv skal holde fartsgrensa når det er rush og trafikken flyter fint 10 km/t over på fine veier. 2. Å bli mast på om morgenen. ARGH. 3. Når folk (samboer) skal kverulere bare for å kverulere, selv om jeg gjør det hele tiden selv. Det er gøy når jeg gjør det, men ikke når andre begynner. Hehe:) 4. Adresseavisa sine nettsider. 5. Medstudenter som har eksamensangst allerede i begynnelsen av februar, og som absolutt vil at jeg skal være like stressa. 6. Folk som ringer med skjult ID. 7. Manglende søppelpose i søppelbøtta etter at min bedre halvdel har tømt søpla.. 8. Enslige sokker. 9. Sneipene og glasskårene på leikeplassen utenfor 10. At jeg må på do. Jeg er stort sett i ganske godt humør altså
Alba44 Skrevet 16. mai 2009 #12 Skrevet 16. mai 2009 At det skal være så vanskelig og "komplisert" for noen å kildesortere søppelet sitt.
nr 2 på gang i mai Skrevet 16. mai 2009 #13 Skrevet 16. mai 2009 Hvor skal jeg begynne... Folk som kjører konsekvent 10km under fartsgrensa.. Innpåslitne butikkselgere, som følger etter deg i butikken.. Folk som somler rundt i butikken, går alltid i veien for meg Folk som ikke rydder etter seg Og ikke minst de som ikke har penger klare når noe skal betales AARGH:)
RødRev Skrevet 16. mai 2009 #14 Skrevet 16. mai 2009 -Kopimaskiner som dummer seg (på jobb) -Fjortiser på bussen -at mannen min konsekvent setter oppvasken på benken, i stedet for i oppvaskmaskinen -kviser -uansvarlige mennesker, som skyldfordeler på alle andre
Lille Bell Skrevet 16. mai 2009 #15 Skrevet 16. mai 2009 Folk som besvarer mobilen sin uansett hvor de er : når de blir ekspedert og lager kø, når de er opptatt i en annen samtale, På offentlige toalett i do båsen eller foran vasken osv.
*Little Miss Sunshine* Skrevet 16. mai 2009 #16 Skrevet 16. mai 2009 Folk som MÅ kjøre forbi når jeg kjører ved fartsgrensen eller ret over. Irriterer meg kun når det er på steder hvor det er farlig med forbikjøringer da (ret før sving etc.), ikke på moterveien eller lignende Folk som kaster søppel/papir/etc. på gaten... så engang en mann kaste en halv drukket kaffe i papirkrus ret i bakken fordi han måtte på bussen... og det kan stadig irritere meg 3 år etter hehe Folk som alltid er negative, som alltid klarer å finne noe å klage på...
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #17 Skrevet 16. mai 2009 Bilister som ikke klarer å kjøre i fartsgrensa. Jeg krever ikke at de skal bryte loven for min skyld, men lese skilter kan da vel umulig være sabla vanskelig?! Står det 70, ja da kjører man i 70 da. Da ligger man nemlig i ca 63 og bør ha GOD margin. Enda verre er fartsgrensesnusker som er livredd for svinger, men liker rette strekninger og derfor bremser seg gjennom alle svingene, for så å gi bånn gass når jeg skal kjøre forbi på rettstrekka. *hat* Og aller aller verst er DÅRLIGE sjåfører, som kjører feil i rundkjøringer eller store kryss etc, og skaper farlige situasjoner. Ellers irriterer jeg meg vel egentlig over utrolig mange småting som jeg burde bare overse:p
Brugda Skrevet 16. mai 2009 #18 Skrevet 16. mai 2009 SLAFSING og slurping. Syklister Folk som ikke har pengene klare, buss/butikk "Tomsinger" som går i veien for meg, på gata f.eks
nr 2 på gang i mai Skrevet 16. mai 2009 #19 Skrevet 16. mai 2009 Oi kom på enda en ting Folk som breeeemser rett før fotoboksene, da er det for sent uannsett..
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 16. mai 2009 #20 Skrevet 16. mai 2009 -når heisen er full av folk som ikke trenger heis.. (når jeg har med vogn) -folk som smatter med tyggisen -folk som stopper rett etter rulle trappen for å se seg rundt -folk som stiller seg på de smaleste plassene i butikkene for å preike med hverandre -butikkpersonale som er mer opptatt av mobilen sin enn å hjelpe -og at det skal være så vanskelig å finne en fin sort capribukse som passer!
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #21 Skrevet 16. mai 2009 Nordmenns dårlige manerer på buss/tog/t-bane når de ikke lar folk gå ut før de selv begynner å presse seg inn. Gjør meg skikkelig irritert. En kollega som slikker seg på fingrene i forbindelse med lunsj, en og en fingertupp hvis dere skjønner hva jeg mener.
*Rutletutt* Skrevet 16. mai 2009 #22 Skrevet 16. mai 2009 -Når doruller henger innover -Når tomme doruller ikke blir byttet ut -Når noen tar noe for gitt -Når folk ikke går inntil siden når det kommer biler kjørende, men går flere på rekke utover....aaaarhhhhg -Folk som ikke bruker blinklys -Skite sokker på soveromsgulvet... -Når ting ikke er der jeg tror de er...så jeg ikke finner de:o( sikkert mer også...mye som irriterer meg altså;o)
Himmel og hav Skrevet 16. mai 2009 #23 Skrevet 16. mai 2009 - folk som stopper midt i døråpninger for å slå av en prat, og ikke tenker på at andre kanskje vil fram - folk som bruker handlevogner og barnevogner som rambukk og bare kjører på folk som de mener burde flytte seg. - folk som altid avbryter andre fordi de mener at det de skal si er viktigere/morsommere osv. - folk som sniker i køen - eller helt generelt, folk som anser seg selv for å være viktigere enn andre og som hevder "sin rett" med den største selvvfølge.
tiamor Skrevet 16. mai 2009 #24 Skrevet 16. mai 2009 Dette irriterer meg: At jeg ALLTID stiller meg i feil kø i butikken At jeg glemmer noe ekstremt ofte Når samboer alltid tror han har rett Når sønnen min somler med vilje Naboens håpløse unger som bråker til alle døgnets tider Frekke unger Folk som tror de er morsomme Reklame på tv 3 og TvN Rot generelt Kø og sommel i trafikken Masete svigemødre som tror de vet best Unger som griner uten grunn Folk som tror de er bedre enn andre (spes på DIB, hehe) Skrivefeil i aviser Smuler At en av tvillingene alltid våkner når jeg tenker"så deilig at de har sovet så lenge" Samboerens treningstøy Skittentøy Sandet i skoen til sønnen min Ellers har jeg en fin dag:)
Tommage♀♂ Skrevet 16. mai 2009 #25 Skrevet 16. mai 2009 * dorullen innover ja, meget godt eksempel på usaklig irritasjonmoment;p * at sambo ikke vil telle kalorier og innse hvor mye han faktisk spiser * frekke unger som totalt mangler respekt for voksne (og andre barn) * foreldre som overfører sine dårlige matvaner til barna og lar dem bli overvektige, og kan alltid begrunne loff med nougatti-skolelunsjen og 100 grams o'boy-boksen med at barnet spiser/drikker ikke annet *at jeg ikke vet om jeg har jobb til neste år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå