honningbien Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 I d siste har lårene/bena kjentes ut som de er numne når jeg går opp trapper.. Akkurat som hvis jeg har trent lårmuskelene kjempehardt (noe som ikke har skjedd på enn så lenge...) Er førstegangs, så vet ikke helt om dette er vanlig. Noen som har kjent noe liknede??
2Gull09♥11!! Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Dytter litt på denne jeg også. Har nemlig kjennt lignende! Av og til at jeg blir nummen i øverste del på fremside lår.... Skikkelig ubehagelig, som om at beina sover eller at man er kjempestøl... Tenkt kanskje at det er dårligere blodsirkulasjon nå på slutten?
~Mita~ Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 d ene benet mitt svikter av og til. tok d opp med JM, og hun fortalte at det er noen nerver som kan komme i klem når bekkene "løsner" i svangerskapet og dette er grunnen til at bena kan svikte. Svikter de såppas at du driver å faller bør du få skaffet deg krykker. Har hatt dette "fenomenet" i begge mine svangerskap nå, det forsvinner når bekkenet er på plass igjen etter fødsel. Faktisk ikke så uvanlig, var visst en del som hadde d slik fortalte hun.
honningbien Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2009 takk for svar:) Høres jo logisk ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå