Gå til innhold

Æsj.. hemoroider


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg også fikk det for ca 1mnd siden. Ble helt stressa! Hadde håpet jeg skulle slippe å få akkurat det... men vet du hva? Den er borte nå!! :)) Det finnes håp :) Jeg var på apoteket og kjøpte sånn hemoroidekrem, men da jeg kom hjem så var den helt borte! og jeg hadde hatt den i 2-3 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg har også fått... Tør nesten ikke gå på do å tisse en gang. Er i uke 38 og kjenner jeg er mest besymret for dette under føselen og ikke selve smertene... fikk hemoride ved forige fødsel også men det gikk over etter noen uker og håper selvfølgelig at dette også skal gå over så fort som mulig. Lykke til, til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe man trenger å bekymre seg over ved fødsel? kan det skje noe? eller er det bare det at folk da ser det?

 

Synes den militær metoden funker bra: Dytt den inn, knip sammen og gå videre hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. likte den siste her.. Men er dessverre ikke alltid det funker..

 

Er jo en viss fare for å få hemorroider UNDER fødselen fordi en presser sånn på... Men bekymrer meg egentlig ikke. Hatt mange opp gjennom årene, og er ikke alle som er like vonde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også best den militære metoden! HEhe! Funker helt greit.

 

Ved fødsel så er vel faren for å få det som er størst. har du kan de evt sprekke da...

 

Jeg har ikke kjøpt noe som helst, den kommer og går litt. Krysser for at den blir borte etter fødsel av seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Uff dere som tror at det "bare" er å dytte inn hemoridene igjen har tydlighvis ikke hatt skikkelike hemorider. Å måtte finne en do hvert 10 minutt for å dytte de inn igjen for å ikke besvime av smerte kan være VELDIG slitsomt... Problemet med hemorider ved fødsel er at de blir større, flere og kan sprekke. Da har du DET i tillegg til søm , sting og smerter etter fødselen. Nei... Å bare dytte de inn igjen kan dere som egentlig ikke har noe spesielt problem med dette gjøre og ikke undevurdere smertene til de som virkelig er plaget... Selvføleglig ikke på langt ner alle som får disse problemene, men blir litt provosert av de som bagelliserer det!! Lykke til til deg med disse problemene, det går nok bra skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...