skorpionfruen Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 ... med hjelp av sikkerhetsnåler Da er det bare å montere sammen og kle på seg, kommer til å bli så fint atte. Slet mest med å få forkle på for knappene nådde ikke rundt magen, resten av knappene gikk sånn høvelig igjen Blir så fiiiin atte!
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Heldiggrisen! Jeg kunne bare glemme å få på min. Samboer måtte flire der jeg sto og bannet... Så nå står jeg på kjøkkenet og baker sjokoladekake og bløtekake kun til meg!!!!!!!
Tyren78-09+12 Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Bunaden har jeg for lengst glemt...har ikke hatt en sjanse i havet der nei. Den var allerede på kanten til for trang fra før av..så vi får se om den passer neste år.. Skal uansett kose meg med is og brus i finværet Og se på toget selvsagt.
julibebiss <3 Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 juhuuuuuu..jeg fikk åsså på meg bunaden min =) hehe hadde egentlig kjøpt meg en kjole ettersom jeg er 7mnd på vei,meeen..hehe da ble det bunad i år åsså=)
julibebiss <3 Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 hehe litt fjern her jeg sitter..ser nå at jeg har svart i "feil trimester" =P
MathildeC Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 Ha ha, der sier du noe! Jeg har fundert over om jeg skal orke å pusse bunadssølvet, men har helt glemt å fundere på om jeg i det hele tatt får den på meg! Da har jeg en god unnskyldning for ikke å bruke bunad i morgen, jippi!!!
Elvegris Skrevet 16. mai 2009 #7 Skrevet 16. mai 2009 Pjuh, min går også på med et skrik Magen ligger ennå så vidt under hektene i livet, så det går akkurat. Men definitivt siste opptreden i bunad på denne siden av fødselen, gitt. God 17. mai, alle med-gravide!
25 år gammel mamma Skrevet 16. mai 2009 #8 Skrevet 16. mai 2009 Hvor langt på vei er dere? Har ikke tenkt på å prøve min engang jeg,er i uke 25+5 idag. Synes ikke jeg er noe stor enda hel men,kanskje det ikke er så galt med størrelsen på magen allikevel da..
Tyren78-09+12 Skrevet 16. mai 2009 #9 Skrevet 16. mai 2009 Det kommer jo helt an på bunaden. Min bunad har et belte(stramt) som går midt over magen..ikke sjans å fått den på meg i d hele tatt under graviditeten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå