Gå til innhold

Prøvde bunaden i dag og det går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... med hjelp av sikkerhetsnåler :) Da er det bare å montere sammen og kle på seg, kommer til å bli så fint atte. Slet mest med å få forkle på for knappene nådde ikke rundt magen, resten av knappene gikk sånn høvelig igjen :) Blir så fiiiin atte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggrisen!

Jeg kunne bare glemme å få på min. Samboer måtte flire der jeg sto og bannet... Så nå står jeg på kjøkkenet og baker sjokoladekake og bløtekake kun til meg!!!!!!!

Skrevet

Bunaden har jeg for lengst glemt...har ikke hatt en sjanse i havet der nei. Den var allerede på kanten til for trang fra før av..så vi får se om den passer neste år..:)

Skal uansett kose meg med is og brus i finværet :) Og se på toget selvsagt.

Skrevet

juhuuuuuu..jeg fikk åsså på meg bunaden min =) hehe hadde egentlig kjøpt meg en kjole ettersom jeg er 7mnd på vei,meeen..hehe da ble det bunad i år åsså=)

Skrevet

hehe litt fjern her jeg sitter..ser nå at jeg har svart i "feil trimester" =P

Skrevet

Ha ha, der sier du noe! Jeg har fundert over om jeg skal orke å pusse bunadssølvet, men har helt glemt å fundere på om jeg i det hele tatt får den på meg! Da har jeg en god unnskyldning for ikke å bruke bunad i morgen, jippi!!!

Skrevet

Pjuh, min går også på med et skrik :)

Magen ligger ennå så vidt under hektene i livet, så det går akkurat. Men definitivt siste opptreden i bunad på denne siden av fødselen, gitt. God 17. mai, alle med-gravide!

Skrevet

Hvor langt på vei er dere? Har ikke tenkt på å prøve min engang jeg,er i uke 25+5 idag.

Synes ikke jeg er noe stor enda hel men,kanskje det ikke er så galt med størrelsen på magen allikevel da..

Skrevet

Det kommer jo helt an på bunaden. Min bunad har et belte(stramt) som går midt over magen..ikke sjans å fått den på meg i d hele tatt under graviditeten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...