Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 I dag har jeg fått tilbud til bhg plass. Jippi. Dette var 2 valget. Er det sånn at jeg har sjans til å få flere tilbud eller er det sånn at de har samordnet det sånn at det er det jeg får og ikke 1 valge evt tilbud fra noen av de andre? Noen som vet? Håper på svar. ;o)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Gratulerer Du kan fremdeles stå på over plasser selv om du har fått en plass. Du får et skriv om det når du får papirene/kontrakten fra barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 her har vi takket ja til 3.valget,men står fortsatt på venteliste til 1.valget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå