Gå til innhold

Spm ang bhg plass.


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg fått tilbud til bhg plass. Jippi. Dette var 2 valget. Er det sånn at jeg har sjans til å få flere tilbud eller er det sånn at de har samordnet det sånn at det er det jeg får og ikke 1 valge evt tilbud fra noen av de andre? Noen som vet? Håper på svar. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :) Du kan fremdeles stå på over plasser selv om du har fått en plass. Du får et skriv om det når du får papirene/kontrakten fra barnehagen.

Skrevet

her har vi takket ja til 3.valget,men står fortsatt på venteliste til 1.valget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...