-MtG- Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Hehe, skikkelig deilig. Jeg har så tørr hodebunn og nå er det et område ved hårfestet i panna som flasser skikkelig. Hele huden detter jo av i store flak. Hva skal jeg gjøre meddet da? Kan jo ikke gå med luggen full av store flass-flak i morgen:)
Gjest mphs Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Bruker en kam eller noe annet å skrape det vekk med.
Vilja<3 Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Min mann er plaget med svært tørr hodebunn og flass. Han bruker nå en shampoo mot dette som han kjøpte hos frisøren, kerastase. Har blitt helt bra nå!
LillyLilly Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Eller så kan du smøre deg inn med a krem ett par timer, ordentlig tykt lag!! Og så vasker du deg med en god shampo! Var det jeg gjor med poden sitt hode! Ble kjempe fin etterpå! Og så kan du jo kamme litt med en kam, og "gnukke" litt på det med kammen!! Lykke til!! Om det ikke får du bare være inne i morgen!! hihi...
-MtG- Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2009 Hehe, takk folkens. Skal se om jeg finner noe fint å smøre med ikveld. Så kan jeg vaske det bort imorgen tidlig.
Himmel og hav Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 Smør på olivenolje og la det sitte i en halv time. Så vasker du håret med en shampo for tørr hodebunn. Det funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå