PrøvLykken Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Jeg fikk veldig vondt i brystet i går. Fant en klump på kanskje 1 cm. Maserte på den og tok klut med varmt vann på. Ble bedre, og kulen kjentes mindre. Men nå er det like vondt igjen. Hva kan det være? Noen som har opplevd det samme? Hva kan jeg gjøre?
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Hmmm... Ammer du? Eller har du fått melk. Eeeeller er du gravid? Bare prøver å se an det hele... Vanskelig å si uten å vite litt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå