mirredutt Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 - focaccia/loff - kjøttboller - smørbrødterte - laks - eggerøre - oksestek i skiver - potetsalat, drue/purresalat - spekemat - kyllinglår Noe som mangler? Vi er flere som skal lage disse tingene, men jeg kunne kanskje tenkt meg å lage en rett til. Forslag til hva det kunne vært?
ApriIbaby Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 jeg hadde savnet Waldorf (?) salat... også kanskje karbonader med løk....
Nurse80 Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Savner kokt ris eller pommes frites eller fløtegratinerte poteter som tilbehør. Helstekt ørret er godt.
minnimy Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Kjøttpålegg av forskjellig slag.. Skinke, lammerull, osv
Candy girrrl Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Jeg er sausemenneske. Og savner veldig ofte en dressing på koldtbord. Enten en hvitløks eller karridressing for eksempel.
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 noen forksjellige oster f.eks? sammen med et lite utvalg kjeks?
Lykkepålandet Skrevet 16. mai 2009 #8 Skrevet 16. mai 2009 Jeg ville hatt med en god salat også. Det hadde jeg sist og alle forsynte seg av den. Kanskje en gresk salat med feta hadde vært godt? Du kan jo se på gunnarruud.no eller matspecialen.no om du finner noen gode ideer fra koldbordet deres.
Marsipan❤grisen Skrevet 16. mai 2009 #9 Skrevet 16. mai 2009 Jeg hadde savnet roastbeef. Og som noen av de andre over her har nevnt, ville jeg ha savnet karbonader med løk og noe dressing/rømme greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå