Gå til innhold

litt forskjellig.. :)


MammaTilTheo<3

Anbefalte innlegg

Jeg har noen spm jeg lurer på, så jeg setter bare i gang jeg :

1) hvor mye grøt/mos får babyene deres på rundt 4 1/2mnd? (på kvelden tenker jeg da, før leggetid).

2) noen som vet hva disse ammeslutt-tablettene heter, og evt koster, og hvor lenge man skal gå å dem for å få stoppet melkeproduksjonen?

3) min baby sover på siden i bro (han har begynt å rulle over) på natten, men det ser så vondt ut for nakken hans å ligge slik med hode.

er det flere om har babyer som gjør dette?lar dere dem bare ligge sånn eller "retter" dere dem opp?

4) klipper dere, eller river dere av neglene når de blir lange? syns de neglene vokser i rekordfart jeg, gjør ikke annet enn å klippe dem synes jeg..=)

 

Ellers så får dere ha en fin 17.mai feiring imorgen, og på forhånd takker jeg for evt svar ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

1.Min mini på 4,5 mnd får bare mm enda.Men husker jeg begynte med litt velling med de 2 største til og begynne med,og gikk gradvis over til fastere og litt større porsjoner.

 

2.jeg kommer ikke på navnet dessverre,men fikk resept av legen.Husker det erga meg veldig de tablettene.Kostet nesten 500kr,var mange tab.i eska,men skulle bare ta 30.En hver dag.Kunne ha halvert eska og prisen synes jeg.Mulig det er blitt forandringer siden jeg sluttet og amme midi (høsten 06)

Jeg ble veldig kvalm av de,så tok ikke mere enn 5 kanskje.

 

3.Mange snedige sovestillinger babyene har:) Jeg har villet lagt han godt etter han hadde sovnet.

 

4.De vokser så veldig fort også,jeg har begynt og klippe nå,og det går fint=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Småtten min får grøt av ca 50 ml mme på kvelden, og ca 130 ml mme i tillegg, men faser ut den mme-flaska (som var vellingflaske før grøten kom) nå etter hvert som han får i seg såpass mye grøt. Ellers får han bare morsmelk, men har prøvd å gi ham litt banan, og det går ned på høykant.

 

2) Beklager, der har jeg ingen erfaring.

 

3) Husker eldstemann la hodet sitt veldig bakover da han var liten. Småtten nå sover på ryggen.

 

4) Jeg har klippet hele veien, jeg. Synes det er enklere enn å rive. Vokser veldig fort for tida hos min også, så de må klippes ofte.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...