Ronja65 Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Var på resturang og spiste sammen med alle barna og min eks. Bursdagsbarnet droppet russefeireing for å være sammen med oss. Det var koselig. Jeg følte meg så stolt når jeg såg på mine flotte unger. Men er gla for at min eks er min eks:-))) Makan til skrytpave får man lete etter... Takk og pris så oppførte seg den minste eksemplarisk på tross av at kvelden ble sein. Sier det igjen.... Jeg synes jeg har noen flotte unger.... og tenk at de er mine:-)))
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Herlig:-))) Tenk voksne jenta :-)) måtte le litt når jeg leste det med eksen, veldig greit at du føler det sånn, mens man sitter i det er det ikke så lett å se slike egenskaper ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Gratulerer med eldstejenta:-) Koselig når man opplever å ha voksentid sammen med barna sine! Det er en ny tid da i mor/datter forholdet:-) Og eksen din er jo eks:-) Det er utrolig spennende å ha både små og store barn. Jeg ser det mer og mer. Det er den ene ytterligheten fulgt av den andre. Man har lært mye gjennom mange år og det er nå når barna begynner å bli voksne man ser resultatet av sin egen overbevisning om hva som er rett eller mer rett enn andre ting;-D Gøy synes jeg! Og spesielt varmer det mammahjertet når man ser at forholdet oss imellom er så nært og åpent. (Selv om man kan ha lyst til å henge dem opp på en knagg noen ganger, og la dem henge til tørk;-D
Ronja65 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2009 Helt riktig...klatten. Storebror på 17 tok med seg lillesøster på 3 til skolen 17 mai, så hun skulle få med seg all morro som skjedde der. Det var stor stas for en som forguuuuder sin storebror:-)))
Ronja65 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2009 Glemte si at han hadde vært på fest og var sikkert var trøtt.... Selv feiret jeg 17 mai på jobb.... :-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå