Gå til innhold

Er alt klart for morgendagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ordnes det og styres, blir så fint at! Vurderer å vaske vinduene, men må få mat og blomster i hus først. Ser ut til å bli en glad dag i morgen med passelig temperatur og lett overskyet vær. Akkurat slik det skal være!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er alt nesten klart hehe, akkurat kommet hjem fra jobb så jeg får ordne resten nå. Skal bare stryke bunadskjortene og bake skokoladekake så er vi i boks. Rydda og vaska her igår og har pynta her med røde,hvite og blå kubelys/telys og små papirflagg og maibånd som jeg har lagt pent på bordet. Det pynter virkelig opp, vi kan ikke ha noe særlig blomster inne da jentungen og gubben er veldig allergisk, men har kjøpt blomster som jeg har pynta med ute på verandaen :) Meldt sol med skyer her og vind så det der ut til at det blir bra.

Skrevet

Har vel egentlig ikke gjort noe siden jeg handla inn 17.mai klær og noen 17.mai leker til barna =/

Ikke har jeg støvsugt og vaska gulv, ikke har jeg vaska vinduer..

Får se om jeg gidder å sveipe over gulvet litt senere. Eller kanskje får sambo til å gjøre det når jeg lager mat senere.

Skrevet

har akkurat bakt en kake, men har igjen å stryke pensjortene. Må vel også rydde litt her og sette på 17. mai duk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...