Gå til innhold

...og det første legen sa: "Du var tykk"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med han mente at magen er blitt stor, for svær er jeg ikke. Har lagt på meg 13 kg, er tre dager over i dag. Var normalvektig før svangerskapet. MEN hvem i all verden sier sånt? Han er riktignok dansk, så jeg håper de bruker uttrykket litt annerledes enn vi - ble bare så paff jeg når det var det første han sa da jeg kom inn :

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg bor i Danmark og her sier man at folk er tykke når de er gravide. Det er det utrykket man bruker liksom, "oj -se du er blitt tykk" er helt vanlig å si. Det betyr bare at du er gravid, ikke noe annet; )

Klem

Skrevet

he he..

dagens kommentar fra bekjent: jassa, der kommer tjukka vaggende,

Jeg svarte med ett smil om munnen: takk for komplimentet!

Skrevet

Hehe, jeg fikk "Oi, du var svær" av legen min da jeg var på ktr i uke 24...

Skrevet

Hehe, ja de bruker ordet "tykk" litt anderledes enn oss... som "grine" (le) og "show" (moro/gøy)

Var nok ikke ment som at du så feit ut :)

Skrevet

Jeg blir kalt for tjukkebollafeita hele tiden! Jeg synes ikke det gjør noe, for jeg er i utgangspunktet ganske feit og endelig tør folk å si det på en måte. Føler at det ellers blir hysjet ned og: "nei, du er ikke tjukk" osv er vanlige kommentarer som gjør meg forbanna. Jo, jeg er tjukk, kan du ikke bare si det?! Er verre med folk som synes at jeg er slem mot meg selv bare fordi jeg er ærlig! hehe:p Ble litt revet med her!

Men til HI: Du skal ikke bekymre deg for den kommentaren, han mente nok bare at du hadde ordentlig gravid-mage:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...