Gjest Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Jeg liker den best med rosiner, sukker og kanel. Ungene foretrekker et smørøye også. Husker jeg spiste dette hos svigerfamilien ett år, og de hadde ikke rosiner til, synes det ble helt rart, noe viktig osm manglet liksom, hehe... Hva er deres tradisjoner her?
Leandermamma Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Kanel, sukker og et smørøye med en god dæsj sukker oppi. Må spise spekemat til, ellers blir det ikke "ordentlig". :-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Rosiner, sukker og kanel. Men ikke smør. Liker ikke spekemat så godt, men er godt til rømmegrøt. Men ikke sann der ekle tørre kringler...
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Spekemat utgår i år siden jeg er gravid, men er enig i at det er godt til for å få noe salt smak :-)
Leandermamma Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 Å nei!!!! Har ikke slått meg at jeg ikke kan spise spekemat i år............... :-( Godt du nevnte det, for ellers hadde jeg stappet det i meg i morgen!
Brugda Skrevet 16. mai 2009 #8 Skrevet 16. mai 2009 Sukker og kanel. Og fenalår. Aldri hørt om rosiner til
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 16. mai 2009 #9 Skrevet 16. mai 2009 Kanel, sukker, rosiner og smørøye. Og selvfølgelig masse spekemat )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå