hope84 Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Hei, har vært til 3 AIH forsøk nå, håper selvfølgelig at det skal ende positivt denne gangen, men har vel ikke de helt store forhåpninger. er det her som har blitt graivde ved AIH?
*stjernebaby ønskes* Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 hei jeg har også vært gjennom aih og ble faktikst gravid på mitt fjerde forsøk så krysser fingrene for at alt skal gå bra hvor langt er du i prosessen nå? lykke til
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Nei, dessverre... Vi hadde 3 AIH før 1. IVF, og ble kjemisk gravid på 1. AIH - etter det ble det bare neg. tester. Det viste seg at jeg har dårlige egg, så vi lykkes ikke med IVF eller ICSI heller, men like vel er jeg lykkelig mamma til en liten sjarmis på 8 mnd. fra Sri Lanka i dag :-) Lykke til!
hope84 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2009 hadde inseminasjon onsdag og torsdag forrige uke, og har hatt smerter i underlivet siden lørdag - er litt bekymret for om dette er farlig? har ikke kjent noe ved tidligere AIH.. noen som vet? fikk dere som tok AIH hormoner ved hvert forsøk, eller måtte dere ta annen hvert med og uten hormoner..? har fått uttak til IVF/ICSI i uke 34 om AIH ikke skulle fungere nå... Snøfilla: gratttis med sjarmisen din :-) har lest mange av dine innlegg, og utrolig koselig å høre at du enedelig har blitt mamma:-)
håp-74 Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Hei ; ) Jeg lurte bare på hva AIH er for noe, har ikke hørt om det før. Selv er jeg ruger på 2 fryse egg, er i ruger dag 6 no. har fra før ett barn fra mitt første icis i 2004, etter det har vi 2 misslykka icis og 2 misslykka frys. Er veldig nyskjerrig på nye ting har lært og dratt nytte av utrolig mye av informasjonen som har komt inn på dette forumet ; ) Det virker som du må dra i en del tråer selv i dette gamet, det har i alle fall jeg måtta ha gjort for å få prøve nye medisiner ol. Det er bare en ting å gjøre jenter og det er å stå på krava sine!!!!!!
hope84 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2009 AIH er kunstig inseminasjon med sæd fra samboer/mann. AID er kunstig insemsinasjon med sæd fra donor. jeg går til behandling på rikshospitalet, og mens vi venter på IVF/ICSI så ville Riksen prøve AIH på oss.... det er som du sier - vedr. assistert befruktning så må man stå på og ikke gi seg. jeg har nok kommet fortere i gang enn noen da jeg har ringt rundt, mast og ordnet hevisning osv. er utrolig glad for at det finnes et forum som dette - her har jeg lært mye! Lykke til - håper at den lille spiren fester seg nå :-)
*stjernebaby ønskes* Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 hei smertene dine er nok ikke farlige, og heller ikke uvanlig. mn du får jo se d litt ann da, er d forferdelig vondt så burde du jo kanskje ringe legen. på noen av forsøkende har jeg hatt vondt andre ikke..så det kommer vel litt ann på ? jeg har brukt hormoner ved hvert forsøk siden jeg ikke har normal syklus... du har en spennende tid fremover nå da:) lykke til, krysser fingrene for dg
elmaaani Skrevet 18. mai 2009 #8 Skrevet 18. mai 2009 Heia! Masse lykke til! Jeg hadde 4 mislykka AID på Riksen før jeg gikk over til IVF.. har hørt om flere som har lyktes på både det 4, 5 og 6 insem- forsøket! Så det er mulig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå