Vegaspia Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Heisann, sist jeg var gravid (mars dette år) hadde jeg hodepine nesten fra dag 1, og i 5-6 uker... mista dessverre i uke 6 og da hadde hodepinen allerede avtatt. Nå har det seg slik at sist onsdag skulle ifølge mine utregninger egget feste seg...sånn ca... Og samme dag får jeg denne forb... hodepinen. Den er ikke sterk, men intens. Jeg vet ikke om jeg er gravid siden det er for tidlig å teste ennå, men regner nok med at tirsd ell onsdag blir testedag. Men jeg lurer på om det er noen som har hatt samme erfaringer... hodepine OG gravid... nesten kunne sagt at "ja jeg har hodepine og det er et tegn på at jeg er gravid" ??? Håper jeg har forklart meg rett her ) Og at noen kan komme med erfaringer ) Ha en flott 17 Mai helg!!
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Heisann, vel, jeg vet jo ikke, og kan dessverre ikke komme med erfaringer, for hos meg er det omvendt...kommer hodepinen, kommer mensen som oftest dagen etter. MEN, om du ser på denne listen, http://www.fjalar.no/graviditet_og_fodsel/artikkel.asp?kid=1774&artikkel=10000 så er jo hodepine faktisk et symptom, og siden du hadde det sist, så er det jo ikke usannsynlig at det kan være det som skjer. Ihvertfall krysser jeg fingrene for deg, vet jo at du nettopp mistet. Lykke til, og en god 17. mai til deg også!
Vegaspia Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2009 takk for svar.. skal lese artikkelen... jeg har ALDRI hatt det i henholdt til mensen så jeg VET at det ikke er det. Har sjelden antydninger på noe vis at mensen er på vei...KAN hende noen ganger at det bobler litt... nå bobla det (eller rumler) 5 dager etter el, som jo liksom er når egget fester seg... må vel innrømme at jeg er veldig positiv denne gangen...spes siden nå denne hodepina kom... ikke ille idag men den er der... gleder meg til ons så jeg kan teste )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå