Den heldige eier av ett barn Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Hvor vanskelig kan det være å spesifiserer det. Jeg er jo ingen kokk, og.. ja, har tatt feil en del ganger på sånn;)
Blue Lady Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 I kaker bruker jeg kremfløte, om det ikke er skrevet noe annet. I middagsmat bruker jeg matfløte om ikke annet er oppgitt.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2009 Takk:) Det står bare fløte, så har jo mer ellermindre ingen aning, Hadde det i det misnste stått at den skulle piskes, da kunne jeg jo gjette meg til kremfløte, men denne skal bare kokes:) Ikke er de "voksne" damene i familien tilgjengelig heller;)
*Smiley* Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Kakeoppskriften er nok eldre enn matfløte.Så kremfløte går vel helt fint tenker jeg:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Suksessterte skal ha kremfløte, hjulpet mamma mange ganger med den kremen...
mettemor :) Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 kremfløte er det som før het bare fløte. matfløten blir for tynn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå