storesøster&lillebror Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Hei! For ca 4 dager siden ble jeg ferdig med eggløsningen, og i går kveld fikk jeg en del blod i utfloden og i dag blør jeg som jeg pleier under en mens..!- Men dette er jo ikke mens!!! Er jo nesten 2 uker til jeg skal ha den, og ikke har jeg vanlige "mens-symptomer" heller, kun litt "knyting" i mage/underliv,- noe jeg pleier å ha når jeg har eggløsning..! Noen som vet hva dette kan være? Vi prøver å bli gravid, så jeg håper det ikke er en liten spontanabort!!
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Tvert i mot, så tror jeg nok du har en festeblødning og akkurat er blitt gravid ;-) Kan jo ikke garantere det selvsagt, men jeg blir ikke forundret om du får en positiv test om 1-1,5 uke. Lykke til!
RødRev Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Husker ikke om det er for tidlig, men kanskje det er festeblødning? Hvis du faktisk er gravid, kan det jo være helt vanlig og ufarlig blødning.. Vanskelig å si!
storesøster&lillebror Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2009 Åh, håper så gjerne d!!!! - Er litt redd for å ta gledene (og sorgene) på forskudd, men d hadde vært helt perfekt!!!
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Jeg har i hvertfall hatt en liten blødning 4 av de 5 gangene jeg har vært gravid mellom 3 og 8 dager etter eggløsning. Blir spennende for deg nå da :-)
storesøster&lillebror Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2009 blødde du / dere mye da?? De jeg har snakka m sier at de nesten ikke blødde noen ting?! Er d forskjell fra person til person el? Jeg har blødd slik som jeg pleier under mens..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå