Gå til innhold

Blødning 4 dager etter endt eggløsning..?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For ca 4 dager siden ble jeg ferdig med eggløsningen, og i går kveld fikk jeg en del blod i utfloden og i dag blør jeg som jeg pleier under en mens..!- Men dette er jo ikke mens!!! Er jo nesten 2 uker til jeg skal ha den, og ikke har jeg vanlige "mens-symptomer" heller, kun litt "knyting" i mage/underliv,- noe jeg pleier å ha når jeg har eggløsning..!

Noen som vet hva dette kan være? Vi prøver å bli gravid, så jeg håper det ikke er en liten spontanabort!! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tvert i mot, så tror jeg nok du har en festeblødning og akkurat er blitt gravid ;-) Kan jo ikke garantere det selvsagt, men jeg blir ikke forundret om du får en positiv test om 1-1,5 uke.

Lykke til!

Skrevet

Husker ikke om det er for tidlig, men kanskje det er festeblødning? Hvis du faktisk er gravid, kan det jo være helt vanlig og ufarlig blødning.. Vanskelig å si!

Skrevet

Åh, håper så gjerne d!!!!:) - Er litt redd for å ta gledene (og sorgene) på forskudd, men d hadde vært helt perfekt!!!:)

Skrevet

Jeg har i hvertfall hatt en liten blødning 4 av de 5 gangene jeg har vært gravid mellom 3 og 8 dager etter eggløsning.

Blir spennende for deg nå da :-)

Skrevet

blødde du / dere mye da?? De jeg har snakka m sier at de nesten ikke blødde noen ting?! Er d forskjell fra person til person el? Jeg har blødd slik som jeg pleier under mens..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...