Juni prinsesse Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Jeg hadde gledet meg slik til 17mai... Kjekkeste dagen i året synes jeg. Endelig funnet kjole som jeg får magen min oppi, og gledet meg til å strutte litt rundt og se på folk og hilse på kjente. Tenkte å se togene, i hvert fall folketoget, men ikke gå i noe tog. Og så - BANG - kanon hovne bein... Får ikke joggeskoene på meg en gang uten at det gjør vondt, og de er i utgangspunktet litt for store. Hva gjør jeg?? Kan jeg kjøpe nye sko som er store nok og ta en tur ut likevel? Eller bør jeg godta det som et hint om at jeg faktisk ikke bør ha sko på, og holde meg i ro? (Det begynte før det ble varmt her, så det er ikke bare varmen.. Er 34+5)
Anita*født* Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Mange i din båt,comfort føre utseeende ingen som reagerer om vi gravide har rare sko*SS* Bunad og joggesko hihi
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Er i uke 28 og har alt bodd i sandaler med regulerbar rem i en del uker, "vokste ut av" skoene mine for flere uker siden. De er sorte, så da går de vel til det meste, men fine sko er det jo ikke. Er faktisk begynt å stramme litt de også selv om jeg har dem på ytterste hakk, så etter det vet jeg ikke helt, hehe... Kjøp noen sandaler du. Så lenge du har såpass lite vann i beina at joggeskoene fortsatt går på (selv omd et er vondt), så er det ikke noe å bekymre seg over enda vil jeg tro :-)
septemberpiken Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Jeg har hatt hovne bein i mange uker, og til å begynne med gikk jeg ut som før, med mitt ene par med sko som passet samt støttestrømper, og syntes det gikk greit (slappet alltid av med beina høyt om kvelden). Etterhvert har jeg fått vondt om jeg står og går for mye, og prøver alltid å høre på kroppens signaler, og det ville jeg vel egentlig råde deg til også.
1+1=<3 Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Hva med flip flops? Brukt det hele svangerskapet jeg Kanskje ikke siste mote når det gjelder 17.mai bunad og flip flops - men bedre enn ingenting Så her er bunaden byttet ut i år med ny innkjøpt kjole og hvite flip flops! Klart du må få med deg toget - om du orker God 17. Mai! Klem!
Månefeen ♥ Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 Ty til naturen å gå barbeint Neida, vet ikke jeg. Selv holder jeg meg inne, magen er så tung og føttene verker veldig så det å stå/gå og ikke ha mulighet til å sette meg ned er et mareritt selvom skoene passer (også hoven i ben/føtter) Du burde ta fortbad med litt grønnsåpe i, grønnsåpe trekker ut verk. Få mannen din til å massere bena/leggene skikkelig etterpå. Så ligger du med bena høyt i natt! Kanskje du er bedre i morgen?
Juni prinsesse Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2009 Jeg endte opp med å kjøpe to par flate pumps, eller mer ballerinasko - sånne som bare går over tærne. Og der har jeg jo ikke vært hoven. Og så krysset jeg fingre for at det ikke skulle bli 12 grader og regn som de hadde meldt. Valgte også skomerker som jeg har brukt mye tidligere og som jeg vet at jeg har gått lenge i, uten å bli vond i beina. Og det funket som bare det ) Var hoven og fæl selvsagt da jeg kom hjem, men ikke vond. Og beina høyt i går, og en god natts søvn, så er beina relativt normale i dag. Verre var det med smertene i bekkenet, men det var bare å ta det ganske med ro, så ordnet nå det seg også ) Håper dere også hadde en fin dag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå