scoobydo Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Gutten min er 3 uker gammel og fryktelig sår i både høyre og venstre lysk. Noen som har noen gode tips til hva man kan smøre med?
Gjest Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Jeg syns salven Inotyol (eller 'Itt no tull' som jeg kallern for) som fås kjøpt på apoteket er utrolig god. Fikk tips om den her inne for en del måneder tilbake, den blir visst kalt for 'mirakel salven' i Danmark:)
WildPrincess Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Vi brukte zinksalve... enkelt og greit fungerte fint og de fleste med barn har vel det i skapet også
2barns mamma Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Jeg vil på det sterkeste anbefale inotyol salven som fåes kjøpt på apoteket!! Min eldste er 2.5 år og den sink salven jeg kjøpte til henne står fortsatt! Inotyol virker fort og tar både sårhet og bleieutslett!! Terningkast 6 spør du meg! Lykke til
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 Jess, inotyol fikser biffen på en-to-tre; helt fantastisk!
strikkemegihel Skrevet 18. mai 2009 #7 Skrevet 18. mai 2009 Weleda zinksalv, mest effektive salven jeg har sett. Og den lukter godt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå