Gå til innhold

Dere som har en uke til termin eller mindre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva fyller dere dagene med? :-)

Jeg har fire dager igjen og føler meg ikke så verst. Dagene mine går til klesvask og matlaging, resten av tiden er ganske så kjedelig. Kunne tenkt meg å besøke venner å kanskje dra på shopping og lignende, men er litt redd for at ting kan skje når jeg er borte.

Og hva med 17 mai? Noen som har tenkt å gå i tog? Eller i det hele tatt ta turen uttafor døra? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det samme som vanlig :)

Tar en dag av gangen og ser an formen. Slapper av mest mulig, sover når jeg er trøtt og gjør egentlig akkurat som jeg har lyst på selv :)

Når det gjelder 17. Mai tog, så har jeg ikke tatt stilling til det enda - det gjøres imorgen når jeg våkner å ser an formen! For å si det sånn, har kjøpt ny kjole - som jeg satser på å få brukt imorgen. Men man vet aldri :) - hatt litt shoppe dilla den siste tiden ... He, he!

Ellers syns jeg dagene flyr avgårde, til tross for at jeg ikke alltid fyller de med de mest produktive tingene! Hehe!

Har termin om 7 dager. Du da?

Skrevet

Har menstermin idag (ul på mandag) å bruker også tiden på klesvask o.l. Flyttet inn i ny leilighet i januar så har litt småting som fortsatt skal gjøres etter oppussing. Så dagene går fort.

Kan ikke si jeg er så sosial av meg for tiden, annet enn her inne og på facebook :P

17.mai får vi kaffebesøk av svigerfamilien, min samboer har bursdag. Men ikke noe annen 17.mai feiring på oss nei ;)

Skrevet

Gjer ikkje så mykje husarbeid, og tek livet ganske med ro (er første barn) Men synes det er deilig å komme seg litt ut og treffe vener, slik at det ikkje blir berre venting og forberedelse. Litt kortare shoppingturar vert det og, gjerne kombinert med at eg kjøper ei avis og ein matbit og set meg på ein cafe. Synes at eg har fått tida til å gå ganske bra utan å bli utålmodig. Tenkjer liksom at baby treng ikkje å komme før eg har gjort unna det veninnetreffet, før 17. mai er over, osv.

Er sjølvsagt litt kjedeleg om vatnet skulle gå når eg er ute på shopping, men taklar nok det og. Får i verste fall ringe og be mannen hente meg. Det vanlegaste er vel at det går når ein er i gang med fødselen.

På 17. skal me ete frukost med familie, ta det roleg midt på dagen, og grille med vener på kvelden. Og i kveld skal eg på grand prix party med veninner :-)

Skrevet

Jeg har 2 dager igjen til termin. Skjer det ikke noe i natt, så skal jeg virkelig drive meg skikkelig med togtrasking og løping etter de barna jeg har i morgen...... Må da få det til å skje noe her snart.

Går vannet i toget, så er det ikke så langt hjem =0)

Ellers er det sambo som tar seg av de lengre handleturene om dagen, men jeg tar gjerne noen småturer i nærheten. Ellers har jeg raket plenen, vasket litt, gått turer rundt i byggefeltet og ellers slike ting jeg føler jeg blir litt sliten av men alikevel er i stand til. Er drittlei nå. Vi bare ha sistemann i armene mine snart.

Skrevet

Tja, er 11 dager over i morgen, men skal se barnetog, bake kake til familiebesøk, ha folk på grillings, og så se borgertog og dra på tivoli.

Formen er ikke så veldig god, men bruker hver dag på noe hvile, så handling, matlaging og holde huset rent og pent + all klesvasken som kommer hver dag.

Skrevet

termin om 5 dager her.

Jeg jobber 100%, tar meg av barna jeg allerede har, vasker, handler og alt jeg gjør til vanlig.

Går tur med hundene, styrer med hestene, og skal gå i tog imorgen medmindre jeg plustelig skulle gå i fødsel 5 min før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...