♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Jeg er da altså gravid igjen med nr 3 og har foreløpig ingen anelse om hvor langt jeg er på vei, siden jeg aldri fikk mensen etter fødselen. Minsten er 7,5 måned og ammer ofte. Han har gjort det hele tiden, selv om han startet med fast føde rett før han var 6 måneder. Jeg ammer fortsatt minste tre ganger per natt også. Misforstå meg rett, jeg regnet ikke med at jeg ikke kunne bli gravid. Hadde bare ikke trodd at det ville gå så fort. :-) Så prøver jeg da å nøste opp i hvor langt på vei jeg kan være. Jeg har følt meg sliten og trett siden fødselen, så jeg kan ikke basere noe på det. Det eneste jeg kan huske som jeg synes var rart, skjedde i uken før påske. Uten å ha gjort noe annerledes, fikk jeg plutselig en dobling i melkeproduksjonen og konstant spreng i en liten uke. Jeg lurer på om jeg kan ha blitt gravid rundt den tiden der, siden jeg ikke finner noen annen forklaring på den dramatiske økningen. Er det noen av dere som opplevde noe liknende når dere ble raskt gravide etter fødsel? Takknemlig for svar!
Bomsedeisi Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Hei. Gratulerer med graviditeten. Jeg ammer også ennå og er gravid, men jeg har hatt mensen så vet hvor langt på vei jeg er. Jeg fikk mindre melk i en periode like etter at jeg ble gravid og veldig ømme brystvorter... Har lest at det er ganske normalt. Blir uansett bare spekulasjoner så jeg synes du skal gå til legen å få en tidlig UL slik at de kan se hvor langt på vei du er. Venter nr.3 jeg også, blir 3 tette her i huset =)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2009 Takk for svar! :-) Gratulerer til deg også! Jeg har hørt at flere sier de mistet melken, eller hadde vesentlig mindre produksjon etter ny graviditet, men aldri hørt om det motsatte. Skal bli artig å finne ut hvor langt på vei jeg er, og om jeg var gravid når storproduksjonen satte inn. Nå har jeg vært uvel og hatt mye hodepine de siste par ukene, og dette startet i henholdsvis uke 6 og 8 med de to andre. Er skikkelig spent! :-)
The Bad Gal Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Gratulerer med ny graviditet! Jeg ble gravid mens jeg amma nå, men fra jeg fikk mensen tilbake gikk det et helt år før det klaffa, så prøvde lenge og vet på dagen når jeg ble gravid. Jeg har hatt lik melkemengde hele tida, tror jeg, ammer relativt ofte(ikke om natta) og har ikke merket at det verken har blitt mindre eller mer melk. Du får vel bare holde ut til du har vært på en tidlig ultralyd, blor jo spennende å se hvor langt du er på vei! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå