*Mamma09* Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Er det noe problem? Mener å ha hørt at man helst ikke skal ligge i samme seng som babyen.. så når han kommer hjem fra byen burde han ta gjestesenga.. men hva er åsaken? og gjelder det når man er gravid også?
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Ville henvist han til gjestesenga, hadde ikke tatt sjansen på å la en full sambo ligge sammen med babyen.. Når man har drukket har man ikke kontroll på hva man gjør..
Madam-mim Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Trodde det sa seg selv. Som hun over her sier, er man full har man ikke kontroll over kroppen. Syns ikke fylla har noe å gjøre med babyer generelt. Når jeg eller samboer skal ut på byen etter fødsel er det en selvfølge å bruke gjesterommet å legge seg på når man kommer hjem. Du bestemmer selvfølgelig selv om du vil ha han full i senga nå du er gravid. Det går jo i tilfelle bare ut over deg.
soleia Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Ein bør ikkje ligge i same seng som baby når ein er berusa, nei. Dette står som eit viktig punkt i forebygging av krybbedød. Er nok pga han vil sove tyngre, og kan komme til å legge seg over babyen utan å merke det. Har ikkje høyrt noko om at det er farleg når ein er gravid. Då er babyen godt beskytta i magen din.
*Mamma09* Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2009 Ok, da var det som jeg trodde.. Takk for svar. Var dette med krybbedød jeg hadde hørt..
Lykke X 4 Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 Det er frarådet å sove i samme seg som en baby når man er påvirket av rusmidler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå