Gå til innhold

Dere som ble gravide mens dere ammet. Se hit er dere snille.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er da altså gravid igjen med nr 3 og har foreløpig ingen anelse om hvor langt jeg er på vei, siden jeg aldri fikk mensen etter fødselen. Minsten er 7,5 måned og ammer ofte. Han har gjort det hele tiden, selv om han startet med fast føde rett før han var 6 måneder. Jeg ammer fortsatt minste tre ganger per natt også. Misforstå meg rett, jeg regnet ikke med at jeg ikke kunne bli gravid. Hadde bare ikke trodd at det ville gå så fort. :-)

Så prøver jeg da å nøste opp i hvor langt på vei jeg kan være. Jeg har følt meg sliten og trett siden fødselen, så jeg kan ikke basere noe på det. Det eneste jeg kan huske som jeg synes var rart, skjedde i uken før påske. Uten å ha gjort noe annerledes, fikk jeg plutselig en dobling i melkeproduksjonen og konstant spreng i en liten uke. Jeg lurer på om jeg kan ha blitt gravid rundt den tiden der, siden jeg ikke finner noen annen forklaring på den dramatiske økningen.

Er det noen av dere som opplevde noe liknende når dere ble raskt gravide etter fødsel?

Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid igjen da eldste gutten var 1 år og 3 mnd, jeg ammet han ennå¨, og fikk en del "spreng" da jeg ble gravid ja:) Jeg anntar du får en ultralydundersøkelse om du går til legen din, man må jo finne ut hvor lang de er. Lykke til:)

Skrevet

Hm...sorry mente ikke hvor lang de er, hehe. Mente hvor langt du er på vei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...